McMor! *bilder*

Skrållan

Forumet er livet
Her er kjolen! Modellen heter Stick s/l knee dress vol, koster 299,95 kr (eller 300 da, som jeg sier).

Her ser du bedre at det er sateng over skuldrene og under puppene

Detaljer

Det er vanskelig å ta bilder av seg selv med kjolen på, særlig når Tobias prøver å sprute meg med Jif baderom samtidig, men her ser du sånn ca hvordan den er på. og ja, man bør ha svart bh under [;)]

ORIGINAL: suki

Fin skrållan! [:)]
Jeg derimot kunne ikke gått i den siden den antakelig ikke dekker knærne + at det sikkert er kjekt å ha pupper!

[:D]

du var kjempefin! hvor kjøpt?

Nice! [:D]

Suki: Hvorfor må den dekke knærne? (ja nysgjerrigpetra....)

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: McBaby

Nice! [:D]

Suki: Hvorfor må den dekke knærne? (ja nysgjerrigpetra....)

ikke pene knær. jeg dekker det jeg ikke er så fornøyd med og fremhever det som er ok. da føler jeg meg vel. går f.eks ikke i tights, men smale bukser under tunika er ok.

Aha! [;)]

Takk skal dere ha alle sammen! [:)]

Shoppis: haha, ja, og dette er ikke ammejur lengre engang! [8D] tenk deg åssen de så ut da jeg amma da, da var det Pamela og Dolly Parton på en gang! [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Takk skal dere ha alle sammen! [:)]

Shoppis: haha, ja, og dette er ikke ammejur lengre engang! [8D] tenk deg åssen de så ut da jeg amma da, da var det Pamela og Dolly Parton på en gang! [;)]

Hehe[:D]

Håper egentlig McMor ser snart jeg, sånn at puppene mine slipper å ligge ut lengre enn nødvendig! [8D][:D]

Hei! Du har njudelige pupper, så du trenger ikke fjerne de[:D] Jeg har sett nå, fikk ikke tid å kikke inn på jobben for der var det kaos ganger to[:D] Tusen takk for titten, den tror jeg kunne passet meg og faktisk. Kan man ha strømpebukse under, eller er den så kort at det må være tights? Må på jakt i morgen tror jeg [:D]

Hehe, da fjerner jeg etterpå! [;)]

Ja, man kan ha strømpebukse på, den går til litt under knærne på meg (er 165 cm) [:)]

ooooooooooh, nais!
Kanskje jeg må prøve den! Jeg slår deg i boobs! hehe.. [:)]
Trenger en ny kjååååle!

Fin kjole!! Fin dame!! [:D]
De har forresten en del i samme stil på den kjeden som het Neste Stopp før, men ikke nå lenger. [:D]

Den så fin ut den men passer den til meg montro[8|] jeg er 1.72 cm høy jeg

ORIGINAL: WZ

ooooooooooh, nais!
Kanskje jeg må prøve den! Jeg slår deg i boobs! hehe.. [:)]
Trenger en ny kjååååle!

haha, tviler ikke på at du slår boobsa mine! [:)] du får se om du finner den, den er veldig god å ha på også, for det er sånn strikk i ryggen, sånn at den ikke klemmer noe sted! [:)]

ORIGINAL: buffi

Ja, det vil jeg tro den gjør! [:)] kanskje du må opp en størrelse om den blir litt kort da, men det gjør ingenting siden det er strikk i ryggen og regulerbare stropper! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: buffi

Ja, det vil jeg tro den gjør! [:)] kanskje du må opp en størrelse om den blir litt kort da, men det gjør ingenting siden det er strikk i ryggen og regulerbare stropper! [:)]

Er dette en kjole som jeg kan bruke i bryllupet som jeg er invitert i[8|]

Back
Topp