McLeods døtre

LinnpinnRG

Gift med forumet
noen som satt å så på det i dag?
Var akkurat ferdig, utrolig trist episode, tårene haglet her vertfall! [:(]

Sett en del....men hva skjedde i dag??? har ikke fått sett i dag jeg[:(]

Har aldri sett det før, men så slutten nå....[:(]

ja, har sittet å grått som bare det..
For en teit ting å gjøre!

Var litt redd for at det var slutt nå, men er heldigvis mange sesonger igjen!

Ååååååååååååååå så trist!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Pokker og!

Her renner tårene enda.. Fy faen![:(]

pleier ikke se det,men såg i dag

huff..setter meg så inn i situasjonen også jeg
tenk om det hadde vært meg..hva med frank a etc...

huff, ja tenker sånn jeg også.. pluss han som hadde tenkt å fri og alt da!! [:(] 

Så d idag ja....
Hulka som bare faen her.....[:(]

AT HUN KUNNE DØ??????????
jEG ER SÅ SINT.. GREIN SOM EN GAL..

Lest videre hva som skjer da og hun er død liksom... kommer aldri mer tilbake.. farvel claire!

ehmm til deg som skrev mange sesonger igjen.. vi er på sesong tre (siste av tredje i morra) og i australia/usa er dem på sesong 5.. så er ikke maaange sesonger igjen da [8D][8D]
men det er jo ikke ferdig så blir vel mange...

ORIGINAL: panterinnen

ehmm til deg som skrev mange sesonger igjen.. vi er på sesong tre (siste av tredje i morra) og i australia/usa er dem på sesong 5.. så er ikke maaange sesonger igjen da [8D][8D]
men det er jo ikke ferdig så blir vel mange...

Ja, vi er på slutten av sesong tre, og det er iallefall( som jeg foreløpig vet om) 6 sesonger totalt, og tre sesonger til synes jeg er mange. Og kanskje det kommer enda flere etter de igjen.

Og nei, det er ikke siste episode av 3 sesong i morgen, men på torsdag! To episoder igjen![:)]

Hjeeelp.... kan nåkken fortelle me ka som skjedde i dag????? Æsj... sku aldri ha dratt ut... høres jo ut som e gikk glipp av masse [:'(][:'(]

kan noen fortelle hva som har skjedd..har bleid å se det,men i dag har jeg sett på ol i stede...[:(]

er claire dø..hva skjedde???

klem[:)]

Dette skjedde:
Tess ventet på svar fra legen ang klumpen, en hvit villhest dukket plutselig opp på gården og hun sa da at hvit var et tegn på døden i kina. legen ringte, hun og claire kjørte inn til legen og da løp den hvite villhesten på et jorde rett ved siden av bilen. De kom til legen, fikk beskjed om at det ikke var kreft og kjørte glade hjem igjen.
På kvelden skulle de feire at hun var frisk og at Alex og Claire skulle flytte sammen( han hadde også kjøpt ring å skulle fri til henne). Claire, tess og babyen kjørte til byen for å handle inn til festen, på vei hjem igjen løper plutselig den hvite villhesten ut forann bilen og claire må svinge brått, kjører i trær o.l før de tilslutt ender på kanten av et stup hvor bilen henger med forparten ut i løse lufta. Claire sitter fast, så tess må komme seg ut og få ut babyen, dette går greit, men da tess skal hjelpe claire ut, begynner bilen å skli og claire blir drept i krasjet.

Veldig kort fortalt..

Det var helt fryktelig å se på.. gråt som en unge!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Bruker og se på det ja. satt og tenkte når bilen hang på kanten at jeg kom til og grine vist den datt ned, så jeg begynte og grine før tess ha komt ut av bilen.[:(]

Hmmz.....
Sorry, Men hva er det????? Skjønner at det er noe som går på TV, Men hvordan kanal er det...?????[:D]

Det gikk på tvnorge..

Back
Topp