McDonalds eller Burger King

Var på Burger King igår, hehe :) å det var såååå lenge siden sist, for er bestandig McD. Så var i det lykkelige hjørnet igår, derav tråden ;) Bare så synd jeg ikke var sulten.

Aha:)
Oh, får ta turen snart igjen da, og når du er sulten:P
Her var det vel 2 uker siden sist;)

Maten der smaker papp. Spiser ikke der frivillig [emoji1]

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

McDonalds. :-) Elsker Big Mac!! Men pga avstand blir det max 3-4 ganger i året. :-(

Samme her. :) var der faktisk i dag :D burger king e nærmere, så blir som regel det. Men kunne eg valgt hadde det blitt mac'en :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mcdonalds! Men liker begge deler:)

Ikke ofte det blir sånn mat, men om jeg skulle valgt: burger hos MCD og pommes frites hos BK.

Burger king. Åt faktisk der i går (veldig greit å kunne stikke innom sånn innimellom legebesøk med eine ungen og teaterøving med andre, på ein dag der ein ikkje har sjans til å rekke middag heime mellom slaga), grilled chicken salad. Med pommes frites. Må jo veie opp for sunnheten i salaten. Pleier ellers å ete chicken wrap, då eg ikkje eter hamburger eller andre sånne kjøttdeigaktige produkt.

Min kjære kunne ete dobbel whopper cheese utan sylteagurk kvar einaste dag trur eg, men det blir vel kanskje 1-2 pr mnd. Ungane et hhv kyllingnuggets og burger med pommes frites.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

McDonalds :-) Men det er nok pga at de holder til på et kjøpesenter hvor vi er innimellom. Nærmeste Burger King er litt for langt unna til at vi drar dit. Blir ikke så ofte sånn mat lengre nå da ettersom det er fryktelig sjelden jeg er på shopping...

McDonald's for meg. Nå har jeg lyst på Chicken Salsa faktisk. Fra Burger King kjøper jeg bare Chilli Cheese.

Spiser ca. en gang i uka noe små burger. Liker å lage mat selv så vi har ikke noe krise kvelder hjemme ;)

Burger King. Synes de har bedre smak, mer smak og bare rett og slett lager bedre mat. Og før, så var ketchupen sååå mye bedre på Burger King.

Vist eg først skal eta slik mat må dét bli McDonalds. Er ikkje fan av Burger King

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Back
Topp