McDonalds eller Burger King

Bare meg som digger BigTasty? :-) Syns dressingen er så god.. Men ofte alt for mye dressing, salat og tomat, så pleier skrape av en del før det er spiselig :p

mcern :)

Mcdonalds:D
Faen ta deg ts, nå fikk jeg lyst på en saftig bigmac!;):P
Var på Burger King igår, hehe :) å det var såååå lenge siden sist, for er bestandig McD. Så var i det lykkelige hjørnet igår, derav tråden ;) Bare så synd jeg ikke var sulten.

Vi er så (u)heldige å ha begge deler 3 min gange unna her vi bor (skal flytte, så da blir det ca 20 min) :p har det også rett i nærheten der jeg jobber. Likevel er jeg der sjelden.

Har ingen av delene her, men er stort sett mcdonalds jeg har endt opp på på ferier.

Februar-14 mamma ❤️

Nå blei jeg veldig usikker.... ;) Burgern på BK føles liksom litt mer kjøttrik enn f.eks burgern på Big Mac...men ellers så er jeg svak for Big Tasty eller McFeast på Mcrn...pokker ta...nå fikk jeg skikkelig lyst på McFeast ;)
Spiser ikke der så ofte...men jeg er skikkelig svak for junk, så hadde nok blitt mer hvis jeg ikke hadde en sambo som er flink til å holde meg i øra...hahaha...

McDonalds;) de gangene det blir sånn mat

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette vet jeg ikke om jeg klarer å svare på, jeg liker begge veldig godt! Må kanskje bli Burger King. Synd det er veldig mange mil herfra(sånn 8 timers kjøring), så det blir (heldigvis?) ikke så ofte :)

Mc Donalds uten tvil og burgeren QP <3 <3 heldigvis bor jeg langt unna so det blir med feriene :)

McDonalds! :D kjøper som regel bigtasty, wrap eller dobbel cheeseburgermeny. Aldri smakt big mac før faktisk :o Bare sinnsykt irriterende at vi ALDRI får alt vi bestiller når vi er der. Bestiller alltid fra drive thru'n og hver sabla gang må jeg løpe inn for å hente det vi ikke fikk. En gang vi var der glemte de pommes fritesen! Og sist var pommes fritesen kald og seig, så måtte inn og be om ny. Og en gang glemte de og sende med sugerør og ketchup, så måtte inn og hente det og. Og forrige helg hadde de stappa melkesjokolade oppi oreo- mcflurryn min. DET var krise det :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

McDonalds, bor 20 min unna, og bor 1 time unna burger king. Samboern syns burger king er best, Kommer burger king 20 min herfra i november så da blir det nok litt variasjon :) Ikke at vi er der så ofte, men :)

Burger King! Kunne ønske vi hadde det her jeg bor.

McDonalds! :D kjøper som regel bigtasty, wrap eller dobbel cheeseburgermeny. Aldri smakt big mac før faktisk :o Bare sinnsykt irriterende at vi ALDRI får alt vi bestiller når vi er der. Bestiller alltid fra drive thru'n og hver sabla gang må jeg løpe inn for å hente det vi ikke fikk. En gang vi var der glemte de pommes fritesen! Og sist var pommes fritesen kald og seig, så måtte inn og be om ny. Og en gang glemte de og sende med sugerør og ketchup, så måtte inn og hente det og. Og forrige helg hadde de stappa melkesjokolade oppi oreo- mcflurryn min. DET var krise det :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Enig, drive through'en er ganske dårlig. Glemmer salt og ketchup for det meste.
Søsteren fikk en hel to-go-pose med salt av den spydige kjerringa i kassa fordi hun ba om salt, som de hadde glemt å sende med. At det går an...

Mc Donalds

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

McD. Men svært sjeldent ;) 5 ganger i året kanskje

Burger King! Men er 4 timer å kjøre til nærmeste...
Har McD. en times kjøretur herfra, men eneste som kan spises der er Sundae Is med sjokolade <3

Back
Topp