MCDA-tvillinger

Noen her som vet de venter MCDA-tvillinger? :)
Tror faktisk ikke vi er så mange her inne som venter tvillinger. Ei eller to? Så ville nok spurt på tvillingsiden om så spesifikt spørsmål.

Gratulere med tvillinger iallfall. Det er stas! :Heartred
 
Tror faktisk ikke vi er så mange her inne som venter tvillinger. Ei eller to? Så ville nok spurt på tvillingsiden om så spesifikt spørsmål.

Gratulere med tvillinger iallfall. Det er stas! :Heartred

Takk for det! Veldig stas, og litt ekstra bekymringer :p Hvor finner jeg tvillingsiden?:)
 
Takk for det! Veldig stas, og litt ekstra bekymringer :p Hvor finner jeg tvillingsiden?:)
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.
 
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.

Har du link til gruppen? :)
 
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.

Har du link til forumet? :)
 
Ser du har fått link til underforumet her. Ellers søker du bare på tvillingmødre på Facebook.
 
Jeg venter også tvillinger som deler morkakeHadde vært godt å hatt noen å snakke med Termin i begynnelsen av august
 
Sniker. Jeg har enegga tvillinger som delte morkake. Alt gikk kjempefint hele veien og gutta mine er snart 8 år. Bare spør om du lurer på noe :happy:
 
Back
Topp