Noen her som vet de venter MCDA-tvillinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerNoen her som vet de venter MCDA-tvillinger?
Eneggede tvillinger i hver sin fostersekk mener jeg.Sniker
Hva er det?
Tror faktisk ikke vi er så mange her inne som venter tvillinger. Ei eller to? Så ville nok spurt på tvillingsiden om så spesifikt spørsmål.Noen her som vet de venter MCDA-tvillinger?
Wow, visste ikke at det var muligEneggede tvillinger i hver sin fostersekk mener jeg.
Wow, visste ikke at det var mulig
Tror faktisk ikke vi er så mange her inne som venter tvillinger. Ei eller to? Så ville nok spurt på tvillingsiden om så spesifikt spørsmål.
Gratulere med tvillinger iallfall. Det er stas!
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.Takk for det! Veldig stas, og litt ekstra bekymringer Hvor finner jeg tvillingsiden?
Wow, visste ikke at det var mulig
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.
Egen tråd eller underforum her for tvillinger. Ellers er det ei tvillingmødre gruppe på Facebook. Vet ikke egentlig om jeg har lov til å reklamere for Facebook, men når den gruppa er såpass stor og bra som den er.. så må jeg jo henvise deg til der du møter best forståelse.
Har du link til forumet?
Noen her som vet de venter MCDA-tvillinger?