Mayb31!!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Jeg syns det var et fint initiativ du tok og ville lage en terminliste! Ikke la deg provosere av at det kanskje ble missforstått! så vidt jeg har forstått ville du vel bare gjøre det litt mer spennende her inne!?!

Jeg syns det er lite liv til nå, og det hadde bare vært koselig om det ble gjort noe sånt!!

please!

Og jeg mente ikke å spolere det du prøvde på her inne, bare så det er sagt, jeg forsto bare ikke hvorfor du lagde en ny når vi allerede hadde en som var aktiv.. Men har skjønt nå at det ikke var meg du ble mest sint på, og det håper jeg virkelig ikke heller. Hva du fikk privat og av hvem det aner ikke jeg noe om, men bare lag noe på nytt da vel? Ingen som er ute etter å hetse noen her inne, vi vil jo bare kose oss sammen i denne flotte tiden?[:)] 
Håper forresten at alle har hatt en flotters 17 mai feiring? [:D] Store klemmer

ORIGINAL: tweety78

Og jeg mente ikke å spolere det du prøvde på her inne, bare så det er sagt, jeg forsto bare ikke hvorfor du lagde en ny når vi allerede hadde en som var aktiv.. Men har skjønt nå at det ikke var meg du ble mest sint på, og det håper jeg virkelig ikke heller. Hva du fikk privat og av hvem det aner ikke jeg noe om, men bare lag noe på nytt da vel? Ingen som er ute etter å hetse noen her inne, vi vil jo bare kose oss sammen i denne flotte tiden?[:)] 

hvor er den tråden som er aktiv?

ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: tweety78

hvor er den tråden som er aktiv?

Den heter Terminliste,ligger litt lenger nede på siden.

Fin liste du har ordenet[:)]

Back
Topp