Maxpris i utdrikningslag?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Hvor mye er det meste dere kunne tenkt dere å betale for utdrikkningslag til en kompis/venninne?
Jeg har ikke vært i det på lenge, så jeg fikk litt hakeslepp når mannen sa at det kom på 1600,- for det han skal i om litt... Er det vanlig med slike priser?

WoW, hva i all verden skal de gjøre? syntes d var litt i overkant mye jeg?

Tror dessverre det er vanlig for menn. Mannen var nettopp i et som kosta 1500. Jeg hadde ikke dratt jeg da hvis det kosta 1500, men...

Tror det. Spørs på hvor i landet, og hva man gjør.
Samboer skulle på et som ville kostet ham 1500 (pluss reise for ham).
Det var overnatting på villmark-camp, paintball og andre gutteting :) Mat og slikt inkludert. Drikke utenom.

Jeg skulle på et for noen uker siden. Det ville kostet meg 1000 (pluss reise for meg). husker ikke hva som skulle skje der, men mye av pengene ville gått til spabehandling til bruden :) Og litt festligheter etterpå.

Jeg tenker 5-700.... Ikke mer....

Tja. Virker om om mannfolk bare kjører på samme hva det koster... Sist sommer var mannen på et som kostet han et par tusen ettersom ikke mat, drikke og inngangspenger til et arrangement var inkludert... Da fikk jeg litt hakeslep, ja.

Vi damer er ofte mer gniene. Vet om noen damer som nærmest vil ha kvittering på hva forlover bruker pengene på... Har selv vært forlover og prøvde da og gjøre det så billig som mulig, og likevel la jeg ut en del ekstra... 

Har vært i utdrikkingslag som har kommet på alt fra 200 (veldig billig!) og opp til 800 (Da var det inkludert reise og helgeopphold på hytte, mat og diverse) Siste jeg var på kom på 700.

Jeg synes også 1600,- var helt sykt mye!!!!! 
Jeg skal i to denne sommeren, ene er på 750,- og andre på 1000,-  Jeg synes egentlig det er mye også, men det kommer ann på hvor mye som er inkludert også.. Disse er nære, så da gjør det meg ikke sååå mye å bruke litt penger på de, men jeg tenker at 500,- er greit, 750,- er litt mye, men greit, 1000,- er MYE... alt over det er FOR mye! 

Oi, jo det var mye! Men nå vet jo ikke jeg hva det inkluderer da:) Men skal være ganske så bra greier synes jeg, for å ta den prisen!

Da jeg arrangerte kom det på 800-900 tror jeg (da betalte jeg en goood del mer da, for mange hadde allerede sagt at de syntes det ble for dyrt, så jeg ville kutte litt ned på prisen). Det inkluderte en overnatting, ferjer, transport, 4 måltider og inngang til spa-avdeling. Så jeg følte liksom de fikk litt igjen for pengene også!

Jeg var invitert i ett som kom på 1200 kr. Jeg sa da i fra at jeg ikke kunne komme fordi det var for dyrt. To uker før viste det seg at det var kun 4 av 18 som kom til å møte opp, vi andre syns det ble for dyrt. 

Forloveren endret da hele opplegget, og fikk prisen ned i 550 kr. Vips, så var vi 16 stykker igjen:)

Jeg syns det er mer enn nok med 5-600 kr.

500,- synes jeg er max pris. Det er mye morro man gjøre for den summen også. Det viktigste er hvem som kommer, og skal man få med alle bruden skulle ønske var der, må man nesten legge det til en pris som er overkommelig for alle!

Godt å høre at det ikke er bare jeg som reagerer.
De skal kjøre med noe spreedbåt greier, og ellers bare småtteri som utdritning i hjemmbyen til brudgommen, paintball (de har eget utstyr) og grilling.
Drikke, annen mat enn grillingen på kvelden og paintball (for de som ikke har eget utstyr) kommer i tillegg...

Jeg kan bare ikke fatte at det skal brukes så mye penger på en rølpefest (som det helt sikkert blir). Si det kommer 12 stk. på laget da. Da er de opp i nesten 20 000,- totalt!

Vi tok en spørrerunde på fb blandt de som skal komme, og kom frem til at de fleste syns 1000 var greit. Nå blir vi ca 10 stk, alle som er invitert kommer bortsett fra en som er på ferie.

Har ikke så mye penger selv, men er bestevenninnen min og jeg er forlover, så da spiller ikke pengene så stor rolle. De andre som kommer har bedre råd enn meg tror jeg. Men hadde det vært en jeg ikke har like god kontakt med så tror jeg at 1000 skulle vært maks og helst mindre.

Men nå brukes pengene så alle får det gøy da (dvs ikke masse spabehandling eller fallskjermhopp på bruden). Vi skal på dansekurs, det skal dekke to frokoster og middag + drinkmikser, snacks, utstyr til bruden og så skal litt penger gå til leker som bruden skal få etter at hun har holdt dildoparty med de for oss Tenkte at det er kjekkere enn at litt fjernere venninner skal måtte betale masse for at bare bruden skal ha det gøy.

Back
Topp