MaxiCosi spm!!!

Reidun

Gift med forumet
Noen som har tatt bort den "hodeputen"? eller den under rumpa?!  snuppa ser ut til å mistrivs i setet sitt, så lurer på om det er påtide å lage større plass!! 

For leeenge siden. Før jul.

Men så har han alltid på seg tykke utedresser når han er i bilstolen, så det ble fort veldig trangt.[:)]

Den tok vi ut da ho bare var 2mnd gammel tror jeg..
ho satt så vondt med den.. lita jente da men..

For leeeeeeenge siden :) Virket som han satt så vondt der og var så vodt å få han ordentlig ned i sete m ute dress da den var der, så tror vi fjernet den før jul iallefall :)
ORIGINAL: BabyJenta2010

Noen som har tatt bort den "hodeputen"? eller den under rumpa?!  snuppa ser ut til å mistrivs i setet sitt, så lurer på om det er påtide å lage større plass!! 

Gjorde vi for lenge siden.. Hun var vel bare drøyt 2 mnd når vi gjorde det.. Ble for trangt med bilstolposen med hodestøtta og med puta ble hun jo skviset oppi støtta..

tok vekk den "spedbarnsputen" da han var 3 mnd faktisk.. ikke tenkt på rompa, men har brio da [:)]

rumpeputa tok vi ut da hun var 2-mndr, og nakkestøtta like etter jul=)

ORIGINAL: Putle

Men så har han alltid på seg tykke utedresser når han er i bilstolen, så det ble fort veldig trangt.[:)]

sign [;)]

Vi tok ut puta da han var 3 mnd (1 mnd siden), men hode støtta har jeg ennå, og den blir jeg nok å ha så lenge som muulig :)

ORIGINAL: Putle

Sign!

Back
Topp