Maxi cros pebble :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
I sort blir vi glade eiere av idag :D legger inn bilde etterpå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Maxi Cosi Pebble er det setet vi har sett på også, det er visst d letteste sete på markedet :)

er så koselig å få på plass utstyr til babyen :) vet ikke helt hvordan sete vi skal ha til gullet:)

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357132363966.jpg
    uploadfromtaptalk1357132363966.jpg
    45,3 KB · Visninger: 22
Maxi cosi cabrio kom sist best ut i 2009/2010 tror jeg.. Cybex har vunnet blant annet etter dette.. :)
Vi har og lurt på pebble med isofix basen, (base er et must) ser og på besafe izi go, liker bedre solskjermen på go, Men får se om et av de kommer på salg først. :D

Maxi cosi cabrio kom sist best ut i 2009/2010 tror jeg.. Cybex har vunnet blant annet etter dette.. :)
Vi har og lurt på pebble med isofix basen, (base er et must) ser og på besafe izi go, liker bedre solskjermen på go, Men får se om et av de kommer på salg først. :D
Åja :-) vi fikk vårt brukt i 6 mnd for 1000 kroner igår :D

forbrukerrådtesten kom pebble best ut hørte jeg av ei venninne og hun som solgte meg det :)

det er ikke så lett å forstå seg på testene, men slik jeg har forstått det så blir ikke alle setene testet på nytt hvert år. Derfor må man også se på tidligere tester, og se på poengsummen setene har fått. cabriofix har fått 82 poeng som er det høyeste som er gitt (stod det på forbrukerrådet sine sider) og pebble har fått 79 poeng. :-)

Back
Topp