Maxi cosi

Sindi_82

Glad i forumet
Hvilke vognunderstell kan en bruke når en har Maxi cosi bilstol? Går den f. eks på Emmaljunga?

hmm, det vet jeg ikke.

Men jeg bruker Quinny Zapp Xtra, og den er for meg gullverdt! Understellet er jo så lite, har den alltid liggendes i bilen.

Må vel kjøpe et adapter uansett hva slags vogn du skal bruke den på.. Tror jeg..

Pearl skrev:
Må vel kjøpe et adapter uansett hva slags vogn du skal bruke den på.. Tror jeg..

Neida :)

Har quinny zapp extra, fulgte med adaptere der :)

Tror du kan ha det på alle quinny vognene. Maxi cosi fører jo og vogner, der kan du klikke de på.
Teutonia kunne du bruke før, men tror ikke du kan på de nye modellene.
Vet det er flere vogner du kan bruke, men usikker på hvilke.

Jeg har emmaljunga city cross, men kjøpte zapp extra til og bruke med bilsete. Er uansett ei super trille og ha etter du er ferdig med babysetet :)

Men kan en med adapter bruke den på f. eks emmaljunga city cross? Jeg vil gjerne ha en vogn som tar liten plass sammenslått, men som er stødig og solid...Noen forslag?

bruker quinny zapp xtra! :)

Sindi_82 skrev:
Men kan en med adapter bruke den på f. eks emmaljunga city cross? Jeg vil gjerne ha en vogn som tar liten plass sammenslått, men som er stødig og solid...Noen forslag?

Du får ikke adaptere til maxi cosi som passer på city cross, heller ingen andre emmaljunga.

Stødig og solid vogn som passer med maxi cosi får andre her inne tipse deg om, for der har jeg ingen erfaring.
Kun erfarin med zapp trilla mi, og den anbefales, igjenn :p

Jada det får du. De begynte å selge adaptere for maxi cosi til Emmaljunga i April i år.....Jeg skal også ha det til min Emmaljunga big star...

Petrine Mushølbakken skrev:
kan da se sånn ut her....??

http://www.emmaljunga.com/no/Bilstoler_for_barn/Adapter_til_Travel_System-585.html

Ohh sorry!!!! Dette var nytt for meg!!

Legger meg flat her ass!

Ser det er nyhet som kom i April i år da, så unnskylder meg med den, når jeg kjøpte min Emmaljunga i fjor så fikk jeg beskjed fra forhandler at kun britax og emmaljungas egne stoler kunne klikkes på.

Men søren da, jeg og hadde villet hatt sånn :p

Back
Topp