vårmamma89
Flørter med forumet
Hva er forskjellen på desse og noen som veit hvilken som er best i kollisjonstest? Har de samme base?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt mange som synes a babyen ligger bedre i Cabriofix. Vi kjøpte cabriofix sammen med familyfix basen så det går helt fint. Tror begge er gode alternativ, nok litt smak og behag. Jeg like cabriofix fordi det er lettere.
Takk! Denne var jo veldig grei å se litt på! Vi må kjøpe ny bil og skal ha en med isofix da jeg har intrykk av at dette er den beste måten å sikre setet på, har jeg forstått det rett da? Så viss jeg velger et av de setene som kommer best ut under isofix-kategorien så må det vel vere sikkert og bra?I denne testoversikten kommer Cabriofix bedre ut enn Pebble, men vet ikke om det er gjort andre tester som viser noe annet. http://www.forbrukerradet.no/annet/tester-og-kjøpetips/produkter/_attachment/1175934?_ts=14641e7912e
Takk! Denne var jo veldig grei å se litt på! Vi må kjøpe ny bil og skal ha en med isofix da jeg har intrykk av at dette er den beste måten å sikre setet på, har jeg forstått det rett da? Så viss jeg velger et av de setene som kommer best ut under isofix-kategorien så må det vel vere sikkert og bra?