Maxi Cosi Pearl???

Tina-H

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med denne? De på butikken sa at den kan festes på samme isofix basen som vi har cabrio fixen på, men googlet rundt på det og finner mange ulike svar på det! De sa også at den kan festes bakovervendt, men mange ulike svar på det og.. så er jeg utålmodig til å sitte å google, så da spør jeg heller her!!! ;) 

Skal ikke si det 100 % sikkert, men tror det bare er forovervent. Det kan festes på familyfix-basen, men ikke easyfix.

ORIGINAL: kittyb

Skal ikke si det 100 % sikkert, men tror det bare er forovervent. Det kan festes på familyfix-basen, men ikke easyfix.

ja, var det jeg mente jeg fant ut på nettet jeg og.. så rart de sa noe annet på butikken.. hadde sikkert ikke peiling ;)

ORIGINAL: teena

ja, var det jeg mente jeg fant ut på nettet jeg og.. så rart de sa noe annet på butikken.. hadde sikkert ikke peiling ;)

Etter å ha hørt litt forskjellige historier har jeg fått inntrykk av at mange som jobber i barneutstyrsbutikker ikke er helt oppdatert. Kan lønne seg å sjekke opp litt selv og ha litt bakgrunnsinformasjon før en går i butikken og skal handle sete.

stemme det[;)] http://www.maxi-cosi.com/no-no/bilseter/toddler/pearl
står i bruksanvisninga på sida.. dårlig selger som gir feilaktig informasjon![8|]

Back
Topp