Maxi-cosi på Timeekspressen?

Lindalu

Betatt av forumet
Jeg skal reise fra Tønsberg til Oslo med timeekspressen, og lurer på om jeg får ha min 8 mnd baby i mitt eget bilsete (maxi-cosi for baby)??

Eventuelt, hva tror dere er best, reise med buss eller tog? Har litt bagasje, samt vogn jeg må ha med :)

Dyyyyytt. Skulle så gjerne visst før jeg tar kvelden her :)

Ganske sikker på at du får ha han i setet du tar med:)
Jeg lliker veldig godt å ta toget den strekningen du skal, men har aldri gjort det med barn, litt mer plass på toget enn på bussen så hadde kanskje gått for toget.

God kveld Lindalu....

Har en venninne i Tønsberg som har testet ut både tog og buss - og konklusjonen hennes er at hun foretrekker bussen. De har egne bilstoler for barn som du kan få bruke (om du ønsker å slippe å dra med deg setet til Tønsberg.) Vet ikke om/hvordan det funker med egent "medbragt" sete. De ønsker vist i utgangspunktet at du sier i fra på forhånd at du skal reise på den aktuelle avgangen, men min venninne har bare møtt opp de siste gangene og huket tak i sjåføren og sagt fra når bussen har kommet fra Tønsberg. Om det er mange reisende, blir de som reiser med barn prioritert.

Om jeg husker riktig, tar bussen bittelitt lenger tid, men er noen kroner billigere. Nå har jeg ingen erfaringer med hva jeg synes er best av tog/buss selv, men venninnen min foretrekker iallefall buss. :)

Det tror jeg vil gå.emoticon 

Jeg har brukt Rømer babysafe plus (?) på timekspressen

Back
Topp