latterjenta
Elsker forumet
Hjelp! Jeg skjønner ikke hvordan jeg avinnstalerer basen!? Skal bytte setet, men finner ikke ut hvordan jeg løsner basen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kittyb
Vi har 2010 basen, og det løsner en fra isofixfestene ved å trykke inn den knappen som er fornan øverst på støttebeinet. Er grønn når den er riktig montert..
ORIGINAL: latterjenta
Vi har 2010 basen, og det løsner en fra isofixfestene ved å trykke inn den knappen som er fornan øverst på støttebeinet. Er grønn når den er riktig montert..
Ja, men jeg trykker den inn også prøver jeg å dra i selve basen, men ingenting skjer, den sitter bom fast [8|]
Hva gjør jeg feil? [8D]
ORIGINAL: latterjenta
Ja, men jeg trykker den inn også prøver jeg å dra i selve basen, men ingenting skjer, den sitter bom fast [8|]
Hva gjør jeg feil? [8D]
Her står det om selve basen med link til instruksjoner. Kanskje den kan hjelpe. http://www.maxi-cosi.com/ot-en/carseats/baby/easyfix