Maxi cosi cabriofix

Kaas!

Flørter med forumet
Dere som har dette setet, når skal eller kan man ta ut nyfødt innlegget?! lillegutt er 7 uker, 6.2 kg og 59 cm, altså ganske stor. synes det begynner å bli trangt og han liker ikke veldig godt å bli satt der.

Min jente er 2 mnd og ca 55 cm. Jeg har tatt ut den lille skumgummien i innlegget for noen dager siden. Sitter mye bedre nå, ikke trykket sammen. :)

Kanskje jeg skal ta ut det innlegget under rompa jeg og? Vet ikke hvor lang hun er, men var 53cm ved fødsel og er nå straks 6uker og bruker 62 i klær, så går ut fra at hun er rundt 60cm

Kanskje jeg skal ta ut det innlegget under rompa jeg og? Vet ikke hvor lang hun er, men var 53cm ved fødsel og er nå straks 6uker og bruker 62 i klær, så går ut fra at hun er rundt 60cm
Jeg tok det ut for haka ble så trykket ned i brystet. Så ikke noe godt ut.

Tror det viktigste er at hodet sitter godt "fast". Det skal visst helst være litt trangt.

Takk for gode råd, nå har jeg tatt ut puta i innlegget. Har ikke testa det enda,men tror det bli nye bedre :D

Det har jeg fjernet for lengst. Men har hele tiden brukt pose, så det blir ekstra trangt :)

Back
Topp