Maxi Cosi CabrioFix

Det er ikke så mange babyseter med 5-pkt. 
Britax har det, tror jeg.

graco har og besafe.. mener jeg å huske?
jeg vil ha mulighet å sette bilstolen på vognunderstellet på småturer i butikken e.l nemlig, men er litt sær på det der med at jeg liker godt at det er 5punkt og ikke 3

Jeg forstår tankegangen din, men det er nok en god grunn for at Maxi Cosi har vunnet mange tester ;)

At det er en bra stol, tviler jeg ikke på. Men det er heller ikke til å skjule at stolene generelt i dag er av høy kvalitet, så hva valget faller på blir vel mer en smakssak enn valg av kvalitet eller ei

Grunnen til at jeg liker at det er 5 punkt er at jenta mi ble født for tidlig, og hun satt ikke like godt i et sete jeg fikk låne første uken, som graco`en vi endte opp med å kjøpe etter vi kom oss på butikken og snuppa fikk prøvesitte litt. Og ettersom det i vår familie tilhører sjeldenheten å få store barn (flertallet er også født for tidlig) så syns jeg det er greit at den lille kroppen får den hjelpen den kan få med å sitte stødig i stolen

Ja det skjønner jeg. Maxi Cosi har en pute oppi som man bruker i starten da, jeg vet mange likte den godt til de aller minste babyene da setet ikke blir så dypt. Vi brukte den nesten ikke da karen vår var nesten 5 kg da han kom til :-p

Har bilstolen og er kjempe fornøyd :-)kjøpte ny til barn nr 2 med isofix base. kjempe lett å ta ut og inn

Back
Topp