Maxi-Cosi Bilstolpose

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som har erfaring med maxi-cosi sin bilstolpose? Er den god? Synes den ser så enkel ut å bruke, vurderer å kjøpe en sånn. Trenger man foresten bilstolpose til aprilbabyer? Det blir vel ikke for varmt for dem?

Vi kommer til å kjøpe bilstolpose :) Flere kjenner har brukt til både april- og maibabyer, så prøver meg jeg å;) Virker veldig kjekt. Mindre klær mellom kroppen og sele, lett og ta inn og ut av bilen. I tillegg kan den jo brukes som sovepose når babyen er liten :) Vi skal kjøpe easygrow mini ;)

Noen som har erfaring med maxi-cosi sin bilstolpose? Er den god? Synes den ser så enkel ut å bruke, vurderer å kjøpe en sånn. Trenger man foresten bilstolpose til aprilbabyer? Det blir vel ikke for varmt for dem?

Jeg kjøpte 4me sin i fleece til 299,-, men tenker å bruke den i vognen også :-) sommerene her er gjerne på 10 grader så greit å ha!:)

Vi har odenwalder bilstolpose til maxicosi stolen som ble brukt til storebror. Kjempe fornøyd med den :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Brukte den til min forrige sønn. Han ble født i slutten av sept. Døds fornøyd.
Usikker på om jeg skal kjøpe da jeg lånte av ei venninne

Har en liggende, men tviler på at jeg får så mye bruk for den i april og utover. Mine unger har pleid å bli veldig varme i bilstolen, så holder nok med et teppe over :)

Back
Topp