Maxi cosi bilstol

Til baby? Har noen av dere flergangs prøvd denne tidligere? Ser den kommer best ut i tester, men hvordan sitter egentlig ungen i den? Har flere jeg kjenner som har hatt denne stolen, og babyen "synker" i stolen. Blir liksom liggende i en ball med hodet hengende og ser ekstremt ubehagelig ut for den nyfødte. Hadde selv Akta Graco stolen sist gang og den var ikke slik i det hele tatt, men jeg synes den var litt tung og slitsom å bære på. Tenkte egentlig maxi cosi denne gangen, men når jeg ser hvordan mange av babyene ligger i maxi cosien blir jeg usikker. Kanskje besafe er bedre? Vil jo kjøpe en bilstol som er både sikker og god for babyen, og kan jo ikke akkurat ta han med meg for å prøve de forskjellige:-P
Vi hadde maxi cosi til førstemann, og opplevde flere ganger at hodet "tippa" fremover liksom. Beltene var godt tilpassa og stramma, men skjedde likevel. Men det her var en modell som da for to år siden var ca fem år gammelt. Så kan jo ha noe med det å gjøre? Vi må uansett ha nytt sete nå, kjempeusikker på hva vi skal velge?

Vi hadde maxi cosi til førstemann, og opplevde flere ganger at hodet "tippa" fremover liksom. Beltene var godt tilpassa og stramma, men skjedde likevel. Men det her var en modell som da for to år siden var ca fem år gammelt. Så kan jo ha noe med det å gjøre? Vi må uansett ha nytt sete nå, kjempeusikker på hva vi skal velge?
Kan det ha med helningen på setet i bilen deres å gjøre? Vi har besafe izi go, med base sitter han perfekt, i enkelte biler faller hodet frem hvis han sovner når vi bare bruker beltet.

Back
Topp