maxi cosi bilstol?

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Vi har den og lurer på om vi kan ta ut det der innlegget nå for vi må flytte det så høyt opp og da er det jo en sånn "klump" nederst som han nå får midt i ryggen, virker så ubehagelig

Vi har akkurat tatt det ut. Får jo nesten ikke plass lenger, hvis han skal ha yttertøy på seg. Og det må han jo ha[;)]

Det har vi lurt på også. De begynner jo å bli store disse småtassene[;)]

Vi tok ut den for en mnd siden ca [8D]
Vesla sitter mye bedre i stolen nå etter vi tok den ut[:)]

vi måtte ta den ut før hun var 1 mnd.... I begynnelsen rullet jeg et teppe rundt hodet hennes for å støtte, men det trenger hun ikke nå lenger [:D]

ORIGINAL: delphi

Vi har den og lurer på om vi kan ta ut det der innlegget nå for vi må flytte det så høyt opp og da er det jo en sånn "klump" nederst som han nå får midt i ryggen, virker så ubehagelig

hehe vi har aldri brukt det vi! =) han var så lang og når vi prøvde så så vi det var ubehagelig. =)=) Brukte sammnerulle kluter på hver siden av hode pga støtte.. men nå skal vi ikke bruke det mer=

Vi har også tatt det ut da hun gråt en del ved bilkjøring sånn plutselig, og da vi fjernet det ble sluttet hun med det.

ORIGINAL: Shotra

Vi har akkurat tatt det ut. Får jo nesten ikke plass lenger, hvis han skal ha yttertøy på seg. Og det må han jo ha[;)]

nei det er nettopp det

takk for svar jenter, blir jo litt usikker hehe, men da tar vi det ut tror jeg...

begynner å bli store disse små[:D]

jeg tenkte at jeg skulle ta ut den puta når hun fyller 3 måneder... det begynner å bli trangt ja [:)]

jeg har og tatt min ut, men har bygget den opp med tepper pga putebaby:)

Tok ut min i går. Ble så trangt i den stakar. Har sånn bilstol-pose oppi og den støtter bra rundt hodet.

ORIGINAL: *Astridmamma*

jeg har også fjernet puta i rompa, men beholdt nakkestøtta enn så lenge..

Vi har alt inni enda.. synest hun sitter bra foreløbig, men begynner nok å vokse seg store alle sammen nå [:)]

Med storebror så tok vi først ut puta under rumpa, beholdt også hodestøtten litt ekstra lenge. (det er en liten åpning i stoffet slik at man kan ta ut puten under rumpa)

da tok jeg ut både puta og nakkestøtta og det gikk superfint[:)] når han har både lue og hette på utedressen og sånn så blir det ganske så stødig uansett... så han satt mye bedre nå[:)]

Herlighet, det har jeg ikke tenkt på engang jeg... Men når du sier det så begynner det å bli en smule trangt, ja...! Tror visst hun er spedbarn enda jeg...

Tror vi må prøve å fjerne det - hun har jo sånn bilstolpose oppi, så det er stødig nok tror jeg [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Herlighet, det har jeg ikke tenkt på engang jeg... Men når du sier det så begynner det å bli en smule trangt, ja...! Tror visst hun er spedbarn enda jeg...

Tror vi må prøve å fjerne det - hun har jo sånn bilstolpose oppi, så det er stødig nok tror jeg [:)]

ja her ble det iallefall en mer fornøyd gutt[:)]

ORIGINAL: delphi

ORIGINAL: NovembergullIMagen

ja her ble det iallefall en mer fornøyd gutt[:)]

Så bra! Føler noen ganger at jeg liksom må "lirke" henne på plass inni den hodestøtten... Nevnte det for mannen her nå, og han også synes jo det begynner å bli trangt om saligheten... Men ingen av oss har tenkt på å fjerne det før nå [8D] (Skulle ikke tro dette er tredje barnet eller...?! Hehe...)

Back
Topp