Vi har den og lurer på om vi kan ta ut det der innlegget nå for vi må flytte det så høyt opp og da er det jo en sånn "klump" nederst som han nå får midt i ryggen, virker så ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: delphi
Vi har den og lurer på om vi kan ta ut det der innlegget nå for vi må flytte det så høyt opp og da er det jo en sånn "klump" nederst som han nå får midt i ryggen, virker så ubehagelig
ORIGINAL: Shotra
Vi har akkurat tatt det ut. Får jo nesten ikke plass lenger, hvis han skal ha yttertøy på seg. Og det må han jo ha[;)]
ORIGINAL: *Astridmamma*
jeg har også fjernet puta i rompa, men beholdt nakkestøtta enn så lenge..
ORIGINAL: NovembergullIMagen
Herlighet, det har jeg ikke tenkt på engang jeg... Men når du sier det så begynner det å bli en smule trangt, ja...! Tror visst hun er spedbarn enda jeg...
Tror vi må prøve å fjerne det - hun har jo sånn bilstolpose oppi, så det er stødig nok tror jeg [:)]
ORIGINAL: delphi
ORIGINAL: NovembergullIMagen
Herlighet, det har jeg ikke tenkt på engang jeg... Men når du sier det så begynner det å bli en smule trangt, ja...! Tror visst hun er spedbarn enda jeg...
Tror vi må prøve å fjerne det - hun har jo sånn bilstolpose oppi, så det er stødig nok tror jeg [:)]
ja her ble det iallefall en mer fornøyd gutt[:)]