Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mente selvsagt Cabriofix og CitiMaxi cosi er en produsent som har mange modeller av bilseter og noen vogner. Cabriofix og Pebble er vel de mest populære, men citi er også et babybilsete fra dem.
Det gikk litt fort i svingene her. Hun tenkte å bestille setet på nett og får ikke spurt noen butikkansatte nå. Jeg har hatt Cabriofix, men vet som sagt ikke forskjellen på de to setene. Derfor håpet jeg kanskje noen her visste det.Aner ikke forskjellen men det er nok noe. F.eks hvilken base de passer i, bredde, vekt, etellerannet. Hør i en babybutikk?
Hun kan jo ringe babyshop feks?Det gikk litt fort i svingene her. Hun tenkte å bestille setet på nett og får ikke spurt noen butikkansatte nå. Jeg har hatt Cabriofix, men vet som sagt ikke forskjellen på de to setene. Derfor håpet jeg kanskje noen her visste det.
Hun skulle bestille på nett i går, så fikk ikke ringt noen, men takk for svar.Hun kan jo ringe babyshop feks?
Hun tok Cabriofix. Det har jeg selv hattVet heller ikke forskjellen. Carbiofix har vært best i test en rekke ganger og er et godt bilsete, så hadde gåttt for det.
Man kan jo ringe å spørre selvom man ikke kjøper fra den butikken daHun skulle bestille på nett i går, så fikk ikke ringt noen, men takk for svar.
Men ikke kl 21.30 daMan kan jo ringe å spørre selvom man ikke kjøper fra den butikken da![]()
![]()
Haha neiMen ikke kl 21.30 da![]()