Maxi Cosi bilsete

L

Lykkesrus

Guest
Andre som bruker samme sete? Virker som om den begynner å bli veldig liten nå! Var på biltur i dag, og beina hennes var kanskje 4-5 cm utenfor setet..Noen andre som har gått over til større sete?

Dette sete skal jo være fra 0-13kg, hun veier vel kanskje 8kg tenker jeg. men lurer på om jeg skal bytte til et større sete ettersom det virker så trangt for beina hennes..
 
Dette innlegget kom visst to ganger det :p Var ikke meningen hehe.. Hvordan får jeg slettet det andre innlegget?
 
Merker at det ikke er altfor lenge til vi skal bytte også, lillegutt er 68 cm lang, så beina henger litt ut nå ja.. Men er så i tvil om hvilket sete vi skal ha neste gang.. Så mye valg!
 
Vi har maxi cosi pebble. Det ser ut til å passe en stund til. Men så var hun bare 61 cm på forrige kontroll da. Aner virkelig ikke hva vi skal velge neste gang, så håper hun kan bruke det lenge enda. Tror vel egentlig ikke det gjør så mye at bena henger litt på utsiden.
 
Ja hun her var 68 på 5mnd kontrollen, men har ikke vært på kontroll siden.. hun er nå 6mnd;) Sett på et par bilseter, men vet ikke hva man bør kjøpe:S
 
Syns det er veldig vanskelig med sånne seter. Vil jo ha det som er best for ungen min. Samtidig ønsker jeg meg isofix-sete og det virker ikke som om det er så veldig mange seter med det etter førstesetet.
 
de som er fra 0-13 og 0-18kg har isofix har jeg sett iallfall;) tror de hadde to stykker på tilbud på rudo faktisk.. men vet jo ikke om disse er bra da.. Kjedelig at de ikke har sånn bærehåndtak, slik som jeg har på maxi cosi sin.. men begynner vel snart å bli for tunge til å bæres uansett:p hehe
 
vi har britax, ser ut som det vil passe ei stund til ennå...men kjenne eg begynne å kvi meg på tanke på å finne nytt bilsete...syns alltid det er så vanskelig, også skal det passe inni bilen når man har 2 andre bilseter fra før...
 
Tror ikke den gjør noe om beina stikker utenfor sete. Det viktigste er at hode ikke kommer over kanten.
 
Back
Topp