Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte også innleggelse. Høres ikke helt bra ut å gå dehydrert nå. God bedring!!Legevakt. Så bør de kanskje legge deg inn så du får væske behandling og oppfølging på sjukehuset.
Offf stakkar. Tenkt på deg idag. Det må jo være heilt j.... sykt at legevakten ikke kan legge deg inn. Men har de noen meninger om hva det kan være ?![]()
Resultate ble væske behandling på legevakten igjen. Så hjem å fikk beskjed om ringe legekontoret igjen imårå tidlig for en akutt time. Så sa Eg, ja for det funka jo idag når Eg ba om akutt time. Nei det var ikke mulig nå midt i alt ferieavviklingen. 2 dager på rad inn med intravenøs væske behandling. Så hjem å spy videre. Men hjelper jo svært lite med den ene lille posen væske når jeg spyr på magesyre uansett. Å da passa det svært lite med kjempe sår hals, feber, verk i kroppen osv. Også. Tenker jo selv immunforsvaret mitt er veldig utsatt nå som jeg har så lite å gå på. Mista 3 kilo på 8 dager. Så er jo ikke så bra det da. Men får bare ringe legekontoret igjen imorgen tidlig å si at nok er nok. Jeg trenger time. Hadde d bare vært meg men når jeg har en spire inni meg som også skal ha det bra, få næring osv. Så føler jeg det haster mer enn ellers liksom.
JaSå bra de kan hjelpe deg nå hvertfall!! God bedring <3