Max uflaks

:( føler meg bokstaveligtalt så uheldig nå. Føler for å klage skikkelig. Onsdag forje uke begynte jeg blø, fikk bekreftet at det var liv å alt såg bra ut. Blødningen stoppa opp men fikk beskjed om vær mye i ro. Ligge mye. Så begynte oppkast å kvalme uansett hva jeg spiser kommer det i retur, samtidig som jeg har daglig diaré. Nett ferdig med antibiotika kur mot urinveisinfeksjon også. Var på legevakten igår helt utmattet å dehydrert. Fikk intravenøs væske behandling. Våkna idag med kjempe sår og vond hals, verk i alle muskler å ledd, feber. Samtidig som jeg har den diaréen og oppkast å er så kjempe kvalm. Legen min er på ferie så ba om få komme til en annen lege, men de var så opptatt at jeg fikk ikke time før fredag. Å på legevakten igår ba dem meg fikse en akutt time idag. Noe som tydeligvis var umulig for legekontoret å fikse. Så hva gjør jeg nå. Er bokstaveligtalt dehydrert å har null krefter å energi mer. Å da blir jeg jo kjempe bekymret for lille nurket inni magen. :(
 
Ring legevakta igjen du :) forklar at de ikke fikk ordna time til deg hos fastlegen. Noen er nødt til å ta det inn.
 
Legevakt! Med en gang! :)
 
Innleggelse høres veldig lurt ut! Ring legevakt igjen og forklar situasjonen for dem. Masse god bedring, og lykke til :-)
 
Legevakt, når legekontoret ikke kan hjelpe. Dette kan ikke vente!!
Tipper du burde legges inn...
 
b2b613c9c8b83a93c010b9ad66f142d5


Resultate ble væske behandling på legevakten igjen. Så hjem å fikk beskjed om ringe legekontoret igjen imårå tidlig for en akutt time. Så sa Eg, ja for det funka jo idag når Eg ba om akutt time. Nei det var ikke mulig nå midt i alt ferieavviklingen. 2 dager på rad inn med intravenøs væske behandling. Så hjem å spy videre. Men hjelper jo svært lite med den ene lille posen væske når jeg spyr på magesyre uansett. Å da passa det svært lite med kjempe sår hals, feber, verk i kroppen osv. Også. Tenker jo selv immunforsvaret mitt er veldig utsatt nå som jeg har så lite å gå på. Mista 3 kilo på 8 dager. Så er jo ikke så bra det da. Men får bare ringe legekontoret igjen imorgen tidlig å si at nok er nok. Jeg trenger time. Hadde d bare vært meg men når jeg har en spire inni meg som også skal ha det bra, få næring osv. Så føler jeg det haster mer enn ellers liksom.
 
Ring med en gang de åpner i morgen, om du ikke får time så forlanger du at de ligger deg inn på sykehus. Slik kan de ikke behandle en gravid kvinne! Klart du må få akutt time.
 
Huff, det høres ikke bra ut. Tenker også at du bør legges inn-hvertfall for en stund. Omså kan du ringe et annet legekontor for å se om du får hjelp der... Håper det blir bedre snart uansett!
 
Ring legen hver dag.. Uff, håper du slipper å spy hele svangerskapet. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
b2b613c9c8b83a93c010b9ad66f142d5


Resultate ble væske behandling på legevakten igjen. Så hjem å fikk beskjed om ringe legekontoret igjen imårå tidlig for en akutt time. Så sa Eg, ja for det funka jo idag når Eg ba om akutt time. Nei det var ikke mulig nå midt i alt ferieavviklingen. 2 dager på rad inn med intravenøs væske behandling. Så hjem å spy videre. Men hjelper jo svært lite med den ene lille posen væske når jeg spyr på magesyre uansett. Å da passa det svært lite med kjempe sår hals, feber, verk i kroppen osv. Også. Tenker jo selv immunforsvaret mitt er veldig utsatt nå som jeg har så lite å gå på. Mista 3 kilo på 8 dager. Så er jo ikke så bra det da. Men får bare ringe legekontoret igjen imorgen tidlig å si at nok er nok. Jeg trenger time. Hadde d bare vært meg men når jeg har en spire inni meg som også skal ha det bra, få næring osv. Så føler jeg det haster mer enn ellers liksom.
Offf stakkar. Tenkt på deg idag. Det må jo være heilt j.... sykt at legevakten ikke kan legge deg inn. Men har de noen meninger om hva det kan være ?
 
Høres ut som at du har et snev av hypermesis. Trøst deg med at den lille har det bra, det er bare deg dette går ut over. De må ta deg på alvor og gi deg hjelp når du har gått ned såpass mye i vekt!
 
OPPDATERING!

Nå er jeg innlagt, viste seg å ha gått ned 8 kilo de tre siste ukene. Men ikke bare pga. Ekstrem svangerskap kvalme. Men pga. Infeksjon i tarmen også, noe som forklarer all diaréen. Men skjønner ikke kor eg kan ha fått det ifra. Så nå ligger jeg på isolasjon. Men får vitaminer, væske og mat intravenøs. Så kommer en ernæringsfysiolog også for å finne en mat plan å skrive ned kalorier osv... Pluss får kvalmestillendes da... Å blir behandlet for infeksjon i tarmen. Så nå får eg værtfall hjelp. :) men kjipt ligge her da...
 
Back
Topp