Max uflaks idag jo!

Miss Claymore!

Forumet er livet
Satt igang vaskemaskina ista og hørte nettopp lyder fra badet, som om noen dusjer. Gikk inn for å sjekke og hele badet er oversvømt. Vaskemaskina hadde stoppa og det fosser vann ut fra bak vaskemaskina! Jeg har ikke sjangs i havet til å komme til bak der, vaskemaskina er trøkt inn mellom dusjen og veggen og har en tørketrommel oppå seg..Kjæresten nekter jo å komme hjem fra jobb og ikke kan jeg ringe noen heller da jeg ikke har mobil.. (sender sms med kjæresten fra ipoden via mobilt brebånd bare). Fader altså!!

Men da må han jo nesten bare komme hjem

Kjenner jeg koker her jeg sitter, men skal holde meg for god for usunne kommentarer!På tide han peller seg hjem....

mammatil2prinsesser skrev:
Kjenner jeg koker her jeg sitter, men skal holde meg for god for usunne kommentarer!På tide han peller seg hjem....

Nå svarer han ikke på meldingene mine lenger nå! *kooook*

du må finne stoppekranen

Du må skru av stoppekrana, da.

Jeg hadde serr klikka... kommer han ikke hjem uansett han da? hva om du skulle havna på sykehuset eller noe da?
Han må ta seg sammen altså

Kittekat skrev:

stoppekrana? Er ei kran det rant fra, som er bak vaskemaskina, men den kom jeg ikke til.

Har du ingen naboer eller husvert eller noe som kan komme å hjelpe å finne stoppkranen?

Han der "mannen" din altså hadde jeg fint reist til helvete når jeg fikk tak i han. Å det er ikke lett for meg å si for har er en egoistisk møkkamann selv men aldri om han ville vært SÅ drittsekk!

*Nothernstar* skrev:
Har du ingen naboer eller husvert eller noe som kan komme å hjelpe å finne stoppkranen?

Han der "mannen" din altså hadde jeg fint reist til helvete når jeg fikk tak i han. Å det er ikke lett for meg å si for har er en egoistisk møkkamann selv men aldri om han ville vært SÅ drittsekk!

Han kom hjem etterhvert, fiksa lekkasjen også dro han igjen uten å si et pip til meg eller ungene.. Han er hjemme igjen nå, men han sitter bare i sofaen og ser ut som skal drepe noen.. Yeey.

Miss Claymore! skrev:

Kittekat skrev:

stoppekrana? Er ei kran det rant fra, som er bak vaskemaskina, men den kom jeg ikke til.

Det finnes en stoppekran i huset, ofte nær der rørene kommer inn i huset som stanser alt av vann inn og dermed også krana bak vaskemaskinen. Prøv å finne denne!

Og den mannen må se og komme seg hjem! (det er nå lenge siden klokka 16, han er vel hjemme nå??)

Back
Topp