max boller

*Mecluc*

Gift med forumet
nam, no lager eg meg max boller med ris[:D] sambo er på kveldsskole så ble middag uten han i dag. Litt sen middag, men har trakket i butikker til kl 15 i dag med min søster og klarte ikke komme meg opp av sofaen pga vondt i bekkenet før no. 

Ååååh..nam!!!At æ hadd glemt at æ hadd D i skapet da.. det som e så godt[:D]
Godt å hør at det e fler som bruke det da... aill syns det høres så fæælt ut [;)] Men har aldri smakt det me ris da.. hær bruke æ potetmos!

hehe ja eg har det ofte når sambo er vekke på noe, for han liker det ikke[:)]er nytt for meg å bruke ris til og, pleier han det til spagetti. Potetmos og var en ide, kanskje det blir det neste gang eg lager da?[8D]

hva er det fornooo?

haha[:D] Maxbolla e også forbeholdt alenekvelder jah..sambo klare knapt lukta!!
E d kyllingbolla?? D vist æ faktisk itj ...trudd d va vanlie kjøttbolla i paprikasaus æ..hehe[:)] Lært nå nytt æ å da!!! Og JA, du må prøv me potetmos..namnam!!Åsså e d like godt kaldt som varmt!![:D] Klare knapt å vent t dæm bli varm, før æ spise æ..står aillti å spise nånn kalde mens æ lage det...

Hehe, trodde det var noe kokosboller med krem eller noe, da jeg leste overskriften[:D]

trodde først det var sånne risboller jeg [:D]

Gulp....[:'(][:D]

Jeg spiste det en gang da jeg gikk gravid med minste gutten vår, og måtte rett på do, for det kom i retur, og jeg har ikke spist det siden. Er over 6 år siden[8D][:D]

Back
Topp