Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nam, no lager eg meg max boller med ris[:D] sambo er på kveldsskole så ble middag uten han i dag. Litt sen middag, men har trakket i butikker til kl 15 i dag med min søster og klarte ikke komme meg opp av sofaen pga vondt i bekkenet før no.
Ååååh..nam!!!At æ hadd glemt at æ hadd D i skapet da.. det som e så godt[:D]
Godt å hør at det e fler som bruke det da... aill syns det høres så fæælt ut [;)] Men har aldri smakt det me ris da.. hær bruke æ potetmos!
hehe ja eg har det ofte når sambo er vekke på noe, for han liker det ikke[:)]er nytt for meg å bruke ris til og, pleier han det til spagetti. Potetmos og var en ide, kanskje det blir det neste gang eg lager da?[8D]
haha[:D] Maxbolla e også forbeholdt alenekvelder jah..sambo klare knapt lukta!!
E d kyllingbolla?? D vist æ faktisk itj ...trudd d va vanlie kjøttbolla i paprikasaus æ..hehe[:)] Lært nå nytt æ å da!!! Og JA, du må prøv me potetmos..namnam!!Åsså e d like godt kaldt som varmt!![:D] Klare knapt å vent t dæm bli varm, før æ spise æ..står aillti å spise nånn kalde mens æ lage det...
Jeg spiste det en gang da jeg gikk gravid med minste gutten vår, og måtte rett på do, for det kom i retur, og jeg har ikke spist det siden. Er over 6 år siden[8D][:D]