Maur i beina!

McMummy

Glad i forumet
Jeg har så mye stikkinger og maur i beina for tida at jeg holder på å bli gal! Hver gang jeg legger meg ligger beina og hopper og det er umulig å få sove! Legger dem litt høyere på en pute, og til slutt sovner jeg. Men jeg har hatt noen laaange våkenetter i det siste, så det har resultert i dautrøtte på dagene i det siste..

Noen som plages med det samme, og hva gjør dere for dette? Legger alltid beina høyt når jeg sitter på kveldene, men det føles som om en hel maurtue har tatt bolig inni leggene mine! Æsj[&:]

Seriøst? Det må jeg jammen prøve på! Går du med dem hele tida eller? Ikke så stilig med rød ulltråd rundt beina hele dagen akkurat, men det er jo verdt å prøve hvis det faktisk funker! Skal finne tråd med en gang jeg!!

prøv Venebalsam , jeg kjøpte det på helsekosten  og det funker fint på meg iallfall . det eneste som er dumt er at det lukter litt sterkt mentol og typen takler det ikke men men.....

Går litt i perioder her....men er spesielt ille om, det er varmt. Hjelper å stå opp og gå litt rundt, evn skylde beina i kaldt vann. Søk på "Restless leg" på nettet. Er vist det det heter.

Jeg har også kriblinger i beina, ikke bare leggene men mye under beina også! Føles som lopper ;)
Mye spesiellt om kvelden når vi sitter foran TV`n.. Magnesium hjelper jo for kramper i beina, syns d hjelper litt mot disse kriblingene også jeg.. Prøv d vell?
Gravide kan ta 1 stkk på 300 mg magnesium, ikke farlig!

Takk for gode råd[:)]

Back
Topp