matvraket mitt

Annask

Gift med forumet
hihi jeg må le av Haakon.. på lørdag når Aksel fikk lørdags godtet sitt fikk jeg noen skikkelig sorry øyne, skal ikke jeg få noe å putte i munnen også blikk... joda han fikk ei pepperkake i handa å tror dere ikke den ble borte uten gris eller noe... det var vist deilige greier.. hihi...

hehe [:D] Heldiggrisen Haakon!!!
Filip måtte nok pent ha sittet der med de stor øynene sine. hihi

Da hadde Ayla heller ha fått seg en appelsin...[;)] Men godt han ble fornøyd..[:)]

han hadde blitt fornøyd med en appelsin også.. men hadde fått clementin tidligere på dagen...

Nesh.. Ka e en peppekake fra eller til gjør? Syns ikke man skal være hysterisk :) 

ORIGINAL: Little Jo

Nesh.. Ka e en peppekake fra eller til gjør? Syns ikke man skal være hysterisk :) 

enig med ceg.. Haakon er nyskjerrig på alt vi putter i munnen og vi har ingen allergier hos oss så han får smake på alt..og han spiser alt..

ORIGINAL: #bolla72#

ORIGINAL: Annask

ORIGINAL: Little Jo

enig med ceg.. Haakon er nyskjerrig på alt vi putter i munnen og vi har ingen allergier hos oss så han får smake på alt..og han spiser alt..

Hos oss skal det fetes opp, så Andreas får bare kjeks med sjokolade!!

Neida!!
Han er glad i mariekjeks.

å for å få mariekjeksen litt mindre tørr så dypper du den vel i olivenolje ikke sant?
[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp