Matvrak

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Etter jm timen i dag stakk jeg innom butikken og handla aaaalt for mye greier. Tenkte at nå som jeg bare hat 3 uker igjen til termin så må jeg jo kose meg! Kan jo ikke holde på sann når jeg må komme inn i gamle bukser igjen. [:D]

Sjokoladepudding med vaniljesaus, vanilje is, sjokolade som stivner på isen, daim sjokolade som stivner på isen, piano yoghurt, mango, kiwi og rømmegrøt....
Hehe....fin kombo. Nå er rømmegrøt lunsjen fortært iallefall - og det var godt! [:D]

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Mmm, mat, hehe.

Hvordan gikk det hos jm?

Det gikk bra. BT er akseptabelt igjen [:D] +1 på prot...
Ellers skjedde det vel ikke stort der [:D]
Merka at jeg ble litt små utålmodig etter besøket da - vil ha lille baby her snart!

Sitter et matvrak her også!
Er helt syk i hode,tenker kun på neste måltid. Og ikke minst neste helg da jeg tillater meg selv en del godis,kake,brus,is osv osv[:D]
SULTEEEN[:D]

Har egentlig fått hekta på det som er søtt jeg. JEg som aldri har vært no spess gla i det søte.

ORIGINAL: Lindus82

Etter jm timen i dag stakk jeg innom butikken og handla aaaalt for mye greier. Tenkte at nå som jeg bare hat 3 uker igjen til termin så må jeg jo kose meg! Kan jo ikke holde på sann når jeg må komme inn i gamle bukser igjen. [:D]

Sjokoladepudding med vaniljesaus, vanilje is, sjokolade som stivner på isen, daim sjokolade som stivner på isen, piano yoghurt, mango, kiwi og rømmegrøt....
Hehe....fin kombo. Nå er rømmegrøt lunsjen fortært iallefall - og det var godt! [:D]

Ja det er noen som kan fråtse.[8D].. Her skeier jeg ut med gulrøtter.... (sv. sk. diabetes)

Blah...nå fikk jeg halsbrann av rømmegrøten.... [:'(]

Back
Topp