Matvarer du ikke takler lenger?

Rødløk og hvitløk - både smak og lukt! Noe jeg til vanlig liker godt... Og kaffe er ikke helt like fantstisk som ellers.

Stekt egg og bacon har helt grusom lukt! Kunne aldri i verden puttet det inn i munnen :o og jeg som var så glad i bacon!
Og så takler jeg ikke lukten av kjøttdeig :(

Stekeos generelt.. Så sant vi skal ha noe slags kjøtt/kylling, så må mannen steke det.
Ellers er alle do-dufter pyton, spesielt på offentlige toalett er det veldig parfymerte do-dufter..

Ingenting jeg ikke klarer annet enn stekeos og sterke lukter. Men jeg drømmer om kebab da. Har hatt lyst på det i 4 uker snart :P

Alt med beskhet i. Pesto, billig appelsinjuice ++

Blir smågal av å ikke orke noen former for brød. Jeg pleier normalt å spise tre brødmåltider i døgnet, og nå sliter jeg med å finne erstatninger for det.

Vet nesten ikke hva jeg kan spise. Synes alt lukter surt og dårlig... så da er det om jeg skal tvinge i meg mat som jeg føler er dårlig og faktisk kanskje er det iblant. .. eller leve på kun tørr mat, ikke noe ferskt :p

Sliter veldig med alle typer kjøtt, plutselig ble soyapølsene ekle også, vet ikke hva jeg skal spise lenger....

Ikke så mye mat jeg ikke klarer, men mye som ikke frister. Sliter mest med lukta på oppvasktablettene, og synes det lukter pulver av de nyvaska tingene, og det blir jeg litt uggen av

Stekeos generelt.. Så sant vi skal ha noe slags kjøtt/kylling, så må mannen steke det.
Ellers er alle do-dufter pyton, spesielt på offentlige toalett er det veldig parfymerte do-dufter..
JAH! hva i alle dager er poenget, dritt lukter bedre?!

Jeg er veldig glad i rømme, men nå smaker den surt...Jeg kjøpte og kastet 2 stk - da 3.også smakte surt skjønte jeg at det var meg haha Men jeg klarer å spise den med mat, bare ikke smake på den naturell :p

Den siste uka har jeg slitt så uendelig med brekninger. Finnes ikke kvalm, men brekker meg av å stresse, gå, sette meg opp, lukte diverse ting, prate mer enn 5 min, tannpuss, svelge vitaminer og mye mer. Er så slitsomt!!! Hoster og hoster til jeg brekker meg og gjerne kaster opp/raper fra magen :( :( Her om dagen skjedde det foran en kunde og jeg følte meg helt forferdelig. Jeg unnskyldte meg, men angrer på at jeg ikke rett og slett fortalte at jeg ikke helt har kontroll på kroppen pga graviditet.

Back
Topp