Matvarer du ikke takler lenger?

Null matlyst. Kaster opp å er veldig dårlig så tvinger i meg mat bare for å få i meg noe næring. Hender seg det er dager der jeg bare får sånn virkelig lyst på noe også som i går da var det eneste jeg klarte tanken på å spise makaroni med ost :)

Er ikke kvalm og er sulten konstant, men kjenner halsen snurper seg sammens når jeg prøver å svelge... så er ofte jeg bare tygger maten og deler restene med søppelet. Er så spesielt , halsen bare neeeei skal ikke ha mat :p

Alt har bydd meg imot frem til nå. Nå er det vel kaffe og paprika jeg takler dårligst..

Takler plutselig ikke leverpostei

Pølser, kaffe, brus, løk. Blæ. Vanner ut alt jeg drikker av juice. Bruker 2 dråper saft og resten vann. Minst mulig smak er bra:)

Generelt dårlig matlyst for tiden. Men fått dilla på epler og appelsin så går litt av det:) ellers spiser jeg bare for å spise, ingenting som smaker spesielt godt.

Takler ikke tannkrem, spyr hveeeer gang. Har prøvd flere forskjellige. Man MÅ jo pusse tenner :P

Fikk plutselig halsbrann etter en appelsin og en kveld med oppkast etter en pære. Så styrer meg bort fra disse to i hvert fall.

Kokt skinke :S ikke at jeg var så fan fra før. Samt ferdig-skivet norvegia. Det takler jeg ikke. Men den jeg kan skjære selv går ned på høykant :p

Jeg er veldig kvalm, men er ikke noe spesielt som byr meg imot, værtfall enda anna enn makrell i tomat og kaviar, men det har jeg egentlig aldri helt takla..

Back
Topp