Matvaner..Gode eller dårlige??

nitalita

Gift med forumet
Her er det vel sånn mitt på treet,noen dager er jeg flink og føler sterkt behov for f.eks frokost mens andre ganger er jeg ute med vogna en times tid før jeg spiser..

Middagen kan variere alt fra kl.16.30-20.00..Blir vel mer nøye med den når Linea blir større og skal spise sammen med oss[:D]

Barn eller ikke-hvordan er det med dere? Gode eller dårlige rutiner?

Jeg er kjempedårlig på matvanene mine.. kan hende jeg ikke spiser før til kvelden innimellom hvis jeg ikke har noe som er godt.
Lider ikke av noen spiseforstrrelser eller noe slikt altså, bare hender jeg ikke er sulten eller rett og slett ikke har mat, er nemlig utrolig kresen.. ikke mye moro!
Skal bli flink når Sander blir større, da blir det å spise sammen han og slikt...

Må forresten innrmme at jeg spiser masse usunt [&:]

Jeg spiser frokost når jeg står opp, alt mellom åtte og tolv.
Så spiser jeg noe enkelt midt på dagen, frukt eller en brøsdskive...
Middag er mellom 15 og 22 en gang, spørs hva vi føler for akkurat den dagen.
Og jeg har alltid en flaske med vann stående, jeg drikker melk med oboy til frokost hver dag, drikker mye juice i løpet av dagen, og ofte nesten hver dag litt brus.
og frukt spiser jeg masse av.

Spiser frokost, lunsj og middag til samme tid hver dag. Lett for og bli noe digg på kvelden.....kan også være knekkebrød.
Spiser masse frukt.

Må vel si at matvanene mine er ganske bra, men det kan være fordi jeg har gått 2 grete roede-kurs i sommer/høst, og fremdeles følger opplegget... har jo noen kilo igjen som skal av. Spiser fem måltid om dagen, god, variert kost, med mye frukt og grønt.

Her er det mat til noenlunde samme tid hver dag. Frokost spises kl 800, lunsj rundt 1200, middag mellom 17-18 engang. Synes det er greit med faste tider når jeg har en 5 åring i huset.

Back
Topp