Det høres kjempe godt utHer ble det marinerte grillskiver med mango- og jordbærsalat (nam) og hvitløksbrød til middag Hva jeg har spist tidligere i dag trenger vi ikke å snakke om
Her regner det bare, så blir ikke noe grilling her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres kjempe godt utHer ble det marinerte grillskiver med mango- og jordbærsalat (nam) og hvitløksbrød til middag Hva jeg har spist tidligere i dag trenger vi ikke å snakke om
...."svømming"...[emoji85] mest ligge og nyte vektløsheten! Sliten i ryggen for tiden, godt med litt hvile [emoji4] Noen få lengder ble det også, men skal på gravidtrening i basseng i morga så får spare litt sjokolade til da [emoji106]Sjokolade og bading er lov
Kos deg på svømming!
Her blir det ut i kveld med kjæresten. Har ikke spist noe siden frokost, men har ikke vært noe sulten heller. Skal drikke en kopp te nå og så tror jeg det blir texmex mat senere til middag [emoji813]red[emoji813]red
Kan hende jeg tar meg litt dessert siden vi aldri går ut sammen. Må jo feire at baby er 60% ferdig
Jeg "svømmer" jeg også...."svømming"...[emoji85] mest ligge og nyte vektløsheten! Sliten i ryggen for tiden, godt med litt hvile [emoji4] Noen få lengder ble det også, men skal på gravidtrening i basseng i morga så får spare litt sjokolade til da [emoji106]
Her ble det marinerte grillskiver med mango- og jordbærsalat (nam) og hvitløksbrød til middag Hva jeg har spist tidligere i dag trenger vi ikke å snakke om
Jordbær og mangosalat hørtes nydelig ut! Noen oppskrift?
Ja, klart Jeg tar utgangspunkt i denne oppskriften, men har endret den litt: https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/jordbar--og-mangosalsa/ Jeg dropper blant annet aprikoser, bytter sjalottløk med rødløk og bruker nesten ikke noe sukker. Veldig godt til grillmat eller som en slags dessert
Noen som har råd? Jeg er fortsatt kvalm og er i uke 26 Er generelt lei mat kjenner jeg, noen tips?
Blir det samme her, men bryter meg hele tiden og får oppkast i munnen(unnskyld språket), eneste som frister er haugevis med lollipop is.. Samboer er veldig på fisk og pasta, jeg grøsser! Funni ut at jeg ikke "tåler" sterk mat nå, pga bryter meg bare.. Verste er at jeg blir ikke kvalm av drittmat som takeaway burger osv.. Vil aller helst spise sunt, men er ikke så greit gittJeg er samme som deg. Matlei og har ikke hatt matlyst hittil. Blir mest spise fordi jeg må, og ofte fordi det hjelper mot kvalmen.
Hva med noen ting som går greit å spise. Og så varier med tilbehør, andre typer grønnsaker, noe utenlandsk for andre smaker?
Hader det sånn i starten. Eneste jeg ikke ble dårlig av var det mat. Gikk over til slutt heldigvis, så håper det blir bedre for deg også.Blir det samme her, men bryter meg hele tiden og får oppkast i munnen(unnskyld språket), eneste som frister er haugevis med lollipop is.. Samboer er veldig på fisk og pasta, jeg grøsser! Funni ut at jeg ikke "tåler" sterk mat nå, pga bryter meg bare.. Verste er at jeg blir ikke kvalm av drittmat som takeaway burger osv.. Vil aller helst spise sunt, men er ikke så greit gitt
Verste er at jeg var kvalm frem til ca uke 13, så et opphold frem til rundt uke 22 også nå er jeg super kvalm igjen.. Spiser ikke den "dritt" maten så ofte da, men slitsomt å ikke ha lyst på fisk som jeg en gang hadde som livrettHader det sånn i starten. Eneste jeg ikke ble dårlig av var det mat. Gikk over til slutt heldigvis, så håper det blir bedre for deg også.