Mattråden

Verste er at jeg var kvalm frem til ca uke 13, så et opphold frem til rundt uke 22 også nå er jeg super kvalm igjen.. Spiser ikke den "dritt" maten så ofte da, men slitsomt å ikke ha lyst på fisk som jeg en gang hadde som livrett :eek:
Håper det går over snart ja, får krysse fingrene :happy:
Jeg hadde ett kjempe problem med kjøtt en periode i starten og det kom igjen for ett par uker siden. Ble kjempe kvalm om samboeren stekte kjøtt, lagde bacon og sånn.

Krysser fingrene med deg :)

Frokost: brød med kyllingfilet og tomat
Lunsj: fruktsalat med vaniljekesam
Middag: indisk kyllingsuppe

Til middag i går ble det pizza, så ble ikke det sunneste alternativet.

I dag blir det nok rundstykke til frokost og litt yoghurt :-)

Håper dere andre får en fin helg!

Halvgrove ciabatta til frokost og lakrissnurrer til lunsj. Og biff med tomatisert aubergine-saus til middag, kommer til å trille av stolen i kveld, så neppe noe særlig lørdagsgodt.... [emoji14]

I går ble det kornblanding til frokost, havregrøt med sjokolade-havrebar som søtning til lunsj og pannekaker til middag +popcorn kveldsmat.

I går hadde vi reker til middag, og det er en av de kveldene jeg har følt meg best. Fet mat gjør meg ganske dårlig, så sånn sett er reker perfekt.

Eller var dagen ca slik
Frokost; to grovbrød skiver med gulost
Mellom: en skive med leverpostei
Lunsj: to skiver med leverpostei
Mellom: en skive med gulost
Middag: loff med masse reker. Jeg er en rask piller, så har alltid et berg oppå hver skive
Dessert: vannmelon

I går ble det faktisk litt få måltider for meg. Det gikk nesten fire timer mellom måltidet før middag og middagen, og da hangler jeg ganske mye. Graviditeten har gjort meg til en spisemaskin (som ennå ikke har gått opp i vekt, funne enough)

Frokost: brødskive med egg og bacon
Lunsj: grove bananmuffins
Middag: shepards pie
Og noen kanelsnurrer :)

Back
Topp