Mattråden

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg og mange andre her inne virker å ha falt litt inn i en snopeperiode.
Tenkte kanskje denne posten kunne hjelpe å inspirere, råde og gi ideer til hva man kan spise :)

I dag til frokost så spiser jeg:

Et eple
Mager cottage cheese med drue og valnøtt
Appelsinjuice

:)

I dag til frokost spiste jeg 2 grove rundstykker fra vita.

Et med kokt egg og kaviar og et med ost.

La oss ikke snakke om hva jeg spiste i går :banghead: hohoh verdensmesterskap i is spising:bored:

Frokost her i dag var granola med skogsbæryoghurt og en kopp kaffe med melk :coffee.

Det er først senere på dagen (kveld/ettermiddag) at sukkerinntaket kommer hos meg.

Jeg vil heller ikke snakke om hva jeg spiste i går kveld. Ble et par sjokolader. :oops:

I dag til frokost spiste jeg 2 grove rundstykker fra vita.

Et med kokt egg og kaviar og et med ost.

La oss ikke snakke om hva jeg spiste i går :banghead: hohoh verdensmesterskap i is spising:bored:
Frokost her i dag var granola med skogsbæryoghurt og en kopp kaffe med melk :coffee.

Det er først senere på dagen (kveld/ettermiddag) at sukkerinntaket kommer hos meg.

Jeg vil heller ikke snakke om hva jeg spiste i går kveld. Ble et par sjokolader. :oops:

Viktigste er hva vi spiser i dag :happy:
I går ble det pizza til middag og iste :oops:

Frokost: rundstykke med gräddost
Lunsj: pytt i panne med egg
Til middag blir det seibiff [emoji7]
Også har jeg småspist litt godis..[emoji87]

Pannekaker (grove og med mye egg, uten sukker) -med smør og sukker på til frokost + appelsinjuice. Holder lenge på den frokosten, eneste er at det plutselig er tomt før eg/vi kommer på å lage middag [emoji57]

Pannekaker (grove og med mye egg, uten sukker) -med smør og sukker på til frokost + appelsinjuice. Holder lenge på den frokosten, eneste er at det plutselig er tomt før eg/vi kommer på å lage middag [emoji57]
Spiste forresten en atkins-bar 1-2 timer før frokost....mannen sover vanligvis lenger enn meg og eg er skrubbsulten når eg står opp, men koselig med felles "frokost" [emoji4]
Og en saftis til lunsj+ en banan nå for å overleve til middag.....

Spiste tre loffskiver med skinkestek og paprika til en sen lunsj.

Og så spiste jeg selleri og gulerot med lett rømme dipp til lørdagskos.
Var sikkert 1-2 gulerøtter.

Blir sen middag i dag, blir svinekjøtt, potet og soppsaus.

Frokost var to skiver grovbrød med leverpostei.
Mellommåltid var en avocado og et hardkokt egg
På slektstreff ble det varm lunsj - gryterett med ris og stor salat ved siden av.
Det ble et stykke rullekake og en liten bit iskake.
Og nå må jeg enten ha en brødskive eller noe, for altfor lenge siden jeg har spist og er superuggen!

He he, gårsdagen gikk fint - lenge. Men det ble selvsagt lørdagssnop på kvelden. :shifty: Så litt sjokolade og bittelitt potetgull ble det. Starter på ny frisk i dag og skal holde meg på den smale sti. :smug:

Her blir det til en sen frokost:

2 rundstykker med skinke og paprika
1 glass Appelsinjuice
1 kopp hvit te

Fikk sove lenge i dag, hadde mareritt i hele natt og mye våknibg på grunn av tissing og at jeg måtte snu meg i sengen :dead:

Frokost: 1 bolle med cornflakes og laktosefri melk, men litt sukker på må jeg ha.

Lunsj:
2 glutenfrie fine rundstykker med jarlsberg ost.

Har heldigvis ikke det hungeret etter noe søtt, DET har jeg når jeg ikke er gravid :p
Nå går det mer i frukt.... men ja... is... den forsvinner ikke. Det må jeg ha.

En tråd man ikke leser i når man er sulten... :p

Spiste to brødskiver med egg til frokost i går, tre pizzastykker fra kvelden før til lunsj og burger til middag... Veldig sunt kosthold ja... I tillegg til en pose med godteri, en sjokolade og en is :P

En tråd man ikke leser i når man er sulten... :p

Spiste to brødskiver med egg til frokost i går, tre pizzastykker fra kvelden før til lunsj og burger til middag... Veldig sunt kosthold ja... I tillegg til en pose med godteri, en sjokolade og en is :p
Håper den kan inspirere litt også, ikke bare gjøre oss mer sulten :hilarious:

He he, gårsdagen gikk fint - lenge. Men det ble selvsagt lørdagssnop på kvelden. :shifty: Så litt sjokolade og bittelitt potetgull ble det. Starter på ny frisk i dag og skal holde meg på den smale sti. :smug:
Lørdagskos må jo være innafor! [emoji6] verre med resten av uka....

Har starta godt i dag med grøt til frokost og taco til lunsj/middag (spiser verken rømme eller ost på, men masse grønnsaker og ris til, så ganske sunt).
Skal å bade/svømme nå, og måtte bare ha ei flaske drikke til å ha med, da ble det også med to sjokolader (2 for 35 på Narvesen, ikke superkupp akkurat)....kom på nå at eg og har med en energibar og kjeks....jaja, nok å spise til etterpå iallefall [emoji14]

Lørdagskos må jo være innafor! [emoji6] verre med resten av uka....

Har starta godt i dag med grøt til frokost og taco til lunsj/middag (spiser verken rømme eller ost på, men masse grønnsaker og ris til, så ganske sunt).
Skal å bade/svømme nå, og måtte bare ha ei flaske drikke til å ha med, da ble det også med to sjokolader (2 for 35 på Narvesen, ikke superkupp akkurat)....kom på nå at eg og har med en energibar og kjeks....jaja, nok å spise til etterpå iallefall [emoji14]
Sjokolade og bading er lov :happy:
Kos deg på svømming!

Her blir det ut i kveld med kjæresten. Har ikke spist noe siden frokost, men har ikke vært noe sulten heller. Skal drikke en kopp te nå og så tror jeg det blir texmex mat senere til middag :Heartred:Heartred
Kan hende jeg tar meg litt dessert siden vi aldri går ut sammen. Må jo feire at baby er 60% ferdig :p

Her ble det marinerte grillskiver med mango- og jordbærsalat (nam) og hvitløksbrød til middag :) Hva jeg har spist tidligere i dag trenger vi ikke å snakke om ;)

Back
Topp