Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det taco!Tenker å lage nachos i dag, lenge siden vi har hatt.![]()
elske tacotubs med masse avokado, mango, mais, agurk, kjøttdeig, ost, jalapeños og sylta rødløk, toppa med rømme og tacosause
slo meg faktisk at det er både sunt og masse vitaminer, samt jummy, så godt mulig det blir å lage opp ein del kylling og kjøttdeig med tacokrydder og ha på lur, så eg kan laga meg det når eg ikkje har lyst på noko anna og det kun er loff med nugatti eg får i meg
nå for tio går ikkje det ned heller så går i yoghurt og frukt og blir dausulten etter 20min
Tenker å lage nachos i dag, lenge siden vi har hatt.![]()
Loaded nachos her ogsåHer blir det taco!elske tacotubs med masse avokado, mango, mais, agurk, kjøttdeig, ost, jalapeños og sylta rødløk, toppa med rømme og tacosause
slo meg faktisk at det er både sunt og masse vitaminer, samt jummy, så godt mulig det blir å lage opp ein del kylling og kjøttdeig med tacokrydder og ha på lur, så eg kan laga meg det når eg ikkje har lyst på noko anna og det kun er loff med nugatti eg får i meg
nå for tio går ikkje det ned heller så går i yoghurt og frukt og blir dausulten etter 20min
Elske egentlig alt meksikansk!
Synes av en eller annen merkelig grunn at texmex-smaker ofte er ganske lette å få ned også når matlysten ikke er på topp, så å lage opp litt tacofyll og ha liggende var faktisk ikke dumt i det hele tatt!Ja når eg har vært mykje aleine i feriehuset og klargjort til utleie i vår, så hadde eg det i kjøleskapet og hadde det til middag kvar dag (mest nachosLoaded nachos her ogsåSynes av en eller annen merkelig grunn at texmex-smaker ofte er ganske lette å få ned også når matlysten ikke er på topp, så å lage opp litt tacofyll og ha liggende var faktisk ikke dumt i det hele tatt!
), smaker jo alltid godt! (Håpe eg
).Det har jeg inne i ovnen nå og venter på. Gleder meg!Tenker å lage nachos i dag, lenge siden vi har hatt.![]()
Det hørtes godt ut!Fiskekaker med biter av løk, søtpotetstappe, brokkoli og hollandaise saus med en dæsj av sitron på fiskekaka![]()
![]()
Vi pleier å ha kålrabistuing, kokte poteter og remulade ved siden av 

Vi hadde laks i folie med grønnsaker oppi, med poteter og rømme ved siden av i går. AnbefalesJeg vil ha tips på fiskeretter takk. Sliter med å spise fisk om dagen, det er liksom ingenting som frister…