Mattråd for lag Frøya

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Hva spiser dere? Frokost, lunch, middag, mellommåltid, kvelds.

Legg gjerne med bilder! La oss inspirere hverandre i matveien!
 
Wasa sandwitch med brunost til frokost her.

36 gram 464kcal pr 100 gram.. fryyyktelig kjedelig
 
Image1535451018.289227.jpg
Lunsj, 2 rugsprø med makrell (egentlig 3, men spiste ei skive grovbrød med egg sammen med barna på jobb for en time siden)
 
Spiser skyr og banan til frokost denne uka, blir nødt til å holde meg til noe som jeg klarer å spise kl 5 om morran.
Ellers går det ofte i havregryn med melk eller knækkebrød med avokado og egg
 
Oppdaget ikke denne tråden før nå :) mye å få med meg :)
Selv er jeg små spist på jobb...er så travel, liten tid til å spise. Nyeste jeg har gjort for å senke kalori inntak er å bytte ut pasta med squash og ris med blomkålris :)
 
Har stort sett ikke tid til å spise om dagen, men så i dag har det vært to skiver med salami og pizza til middag. Var det jeg rakk i dag. Burde skjerpe meg...
 
To speltlomper med kyllingpålegg, tomater, agurk og paprika.

Speltlompetoast.

Rugsprø med div pålegg.
 
Frokostblanding, banan, druer, 2 brødskive med egg og en 100 grams hamburger(Dette er via jobb, tro meg, har en merkelig jobb).

Spiste ikke opp hamburgeren en gang. Mett shu..
 
Her er det få 5 om dagen utfordringen med en gang. Stekte løk, hvitløk, spinat, squash, paprika, egg og bokskinke i en panne :)
Beger med blåbær som snacks senere :)
 
Jeg har veldig problemer med 5 om dagen da jeg ikke kan spise noe med sitrus, syrlige bær/frukter eller eple..

Vet liksom ikke hva jeg skal spise.. skal jo vel vre 5 forskjellige ting..
 
Jeg har veldig problemer med 5 om dagen da jeg ikke kan spise noe med sitrus, syrlige bær/frukter eller eple..

Vet liksom ikke hva jeg skal spise.. skal jo vel vre 5 forskjellige ting..
Ja 5 ulike ting...men ta 5 grønnsaker då...tomat, paprika og agurk kan vær på skive...blomkål, potet og gulerøtter middag...Så har du 5 ganske fort
 
Ja 5 ulike ting...men ta 5 grønnsaker då...tomat, paprika og agurk kan vær på skive...blomkål, potet og gulerøtter middag...Så har du 5 ganske fort
Paprika og tomat går ikke. Men leita litt nå.

Banan, melon, pære, avocado, gulrot, mais, agurk, salat, blåbær og kokkosnøtt er vel det jeg kan spise rått.
Også kam jeg jo kjøre mye kokte røtter og poteter
 
Jeg spise lite frukt...det går i mest i grønnsaker disse pleier jeg å spise ofte: agurk, løk, potet, tomat, paprika, reddik, blomkål, brokkoli, squash, spinat, mais og avocado :)
 
Paprika og tomat går ikke. Men leita litt nå.

Banan, melon, pære, avocado, gulrot, mais, agurk, salat, blåbær og kokkosnøtt er vel det jeg kan spise rått.
Også kam jeg jo kjøre mye kokte røtter og poteter
Mye bra der :)
 
Back
Topp