Mattips?

Superduper89

Betatt av forumet
Jeg skal i gang med andre forsøk nå og lurer derfor på om noen har noen gode tips til mat som kan virke positivt inn på forsøket.. Det finnes nok utallige lenker på nett om dette, men kanskje det er noen enkle grep noen av dere tar i forkant og under forsøket?

Jeg har vurdert å droppe sukker helt, men det ser ut til å gå i vasken.. Kanskje det er noen som har noen tips til hva godteriet kan erstattes med?

Jeg levde helt som normalt, bare helt uten alkohol. Hun akupunktøren jeg gikk til ba meg spise usaltede nøtter daglig. Lykke til!

En forskningsartikkel fra USA viser at kvinner som spiser mye avokado under forsøk lettere blir gravid. Jeg spiste mye avokado de to forsøkene jeg ble gravid, tilfeldig eller ei vil ingen kunne vite:-)

spis mye fett...bra fett altså...slik som avokado, fisk, ordentlig smør som meiersmør og usaltede nøtter.Ikke spis mager mat...fett hjelper kroppen med å ta opp viktige ting kroppen trenger.Hold deg unna soya produkter, og også korn og mel produkter så langt det lar seg gjøre. Søk på Chriss Kesser, der vil du få mange svar! Lykke til!!

Takk for mange gode svar! :-)

Før tredje forsøk gikk jeg til en soneterapeut som mente kostholdet hadde veldig mye å si. Hun anbefalte meg å kutte ut mest mulig karbohydrater og spise mest mulig økologisk mat. Hun mente også det var viktig å ta sink og vitamin e. Jeg strammet opp skikkelig, og fulgte hennes råd. Jeg ble gravid, men usikkert hva som spilte inn her...

Jeg tror nok maten har litt å si, men jeg tror også hvile og stressfrie dager har vel så mye å si.
Lykke til :-)

Back
Topp