Mattilvenning

Vi baker brød selv vi. Hvis du er brødbaker så kan du bake et brød av grovbakstmel. Står oppskrift på melet. :)

Prøver meg iblandt, men bruker ikke å bli kjempesuksess :P Men skal prøve meg på det neste gang jeg gidder å bake selv :p

Er iallefall veldig barnevennlig brød med lite salt. Du kan bruke malt istedet for sukker. ;) Husk at suksessen til gode brød er leeeenge elting (hvis ikke det er surdeig) og lang hevetid. Kutt gjerne ned på gjærmengden og hev lenger. Da blir de saftige og gode. :)

Her går d bra m grøt-hu elsker øy av grøt vi har gitt. Fruktmos er også populært. Har holdt på m middag nå i en mnd, men går tilvenningen tregere, er ikke like ivrig. Samme m brød. Noen biter går greit, og så er d stopp
Samme som oss ja. Frukt og bær er veldig populært, Er jo fint at de er glad i det da, men spørs om vi ikke har fått oss noen søtmumser. :D

Samme som oss ja. Frukt og bær er veldig populært, Er jo fint at de er glad i det da, men spørs om vi ikke har fått oss noen søtmumser. :D

Ville ikke blitt overrasket om det er sånn det er her hvertfall :p

Pupp er jo veldig søtt da, så er nok derfor. :)

Hjemmelaget middag(foruten kalkun) går ned på høykant, samme med grøt. Han er på tilvenning på brødskive nå men liker ikke helt konsistensen på det, men det kommer seg. Eneste vi har problemer med å få i han er vann, han nekter.

Får håpe august vinner! God natt:-)

Back
Topp