Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Y er vel yrkesfag?
http://www.udir.no/Lareplaner/Finn-lareplan/#matematikk
Her kan du se forskjellen![]()
Gi en lyd om du trenger hjelp![]()
Med matte, jaMed matte ? Det trenger jeg helt sikkertleeeenge siden jeg har hatt det
![]()
Med matte, ja![]()
Håper du får fikset detSå snilt
Jeg får se hva som skjer nå da for jeg prøvde å melde meg opp i hele går men når jeg kom til betalingssidene så gikk det ikkekom opp at det skjedde en feil. Så fikk ikke meldt meg opp til eksamen
har sendt de Mail så jeg håper jeg får meldt meg opp siden det var noe feil hos de(håper jeg).
Håper du får fikset det![]()
Det var litt dyrtHåper jeg ogsåellers får jeg begynne å lese nå og melde meg opp til høsten igjen. Jeg har termin i juli og har svangerskapspenger pga risiko for tidlig fødsel så jeg hadde liksom hatt tid nå til å ta det
men Så dyrt det har blitt :O 1029 kr! Det er litt kjipt.. Hehe

Gi en lyd om du trenger hjelpDet gikk opp fra 400 til 1000 pga så mange ikke møtte opp til eksamen uten å si fra. Veldig synd.
Jeg har fått låne lærebøker gratis hos den skolen jeg har tatt eksamen. Det eneste kriteriet var at eksamensoppmeldingen var registert. Ellers så har også gyldendal en smart-bok i y-matematikk. Det er en digital versjon av læreboka. Litt billigere. 337 kr. Tenkte jeg skulle gå i gang med matematikken selv.![]()
Det gikk opp fra 400 til 1000 pga så mange ikke møtte opp til eksamen uten å si fra. Veldig synd.
Jeg har fått låne lærebøker gratis hos den skolen jeg har tatt eksamen. Det eneste kriteriet var at eksamensoppmeldingen var registert. Ellers så har også gyldendal en smart-bok i y-matematikk. Det er en digital versjon av læreboka. Litt billigere. 337 kr. Tenkte jeg skulle gå i gang med matematikken selv.![]()