Matstoler

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Har dere kjøpt matstol eller kan dere anbefale? Ser jo at tripp trapp stolen er veldig populær men er den verdt det? Er det noe med når de kan begynne å sitte i slike stoler?

Jeg har tripp trapp med newborn seat og det bruker jeg nå. Vi arvet stolen brukt. Den kan jo brukes i 5-6 år da, siden den kan justeres og ha på ulike bøyler og slikt. Vet mange ønsker seg det til dåpen.. ellers har jeg også brukt vippestolen når jeg har gitt mat..

Vi har tripptrapp med newbornseat - elsker det! er såå fornøyd :)
stolen kan forsovidt brukes lenge! jeg bruker å sitte på det når vi er til mamma pga mangel på stoler.. såå jeg synes absolutt det er verdt det! - finner du en gammel passer newbornseat på den også, men ikke di nye bøylene tror jeg..
ungene kan sitte uten sete når di klarer å sette seg opp selv (har jeg fått beskjed om iallefall)

Tripp trapp her og!!! Beste stolen! Har to, en til 3 åringen også! Brukt den fr fødselen av (newborn Seat) og nå justerer vi bare ettersom han vokser ;)

Vi har tripptrapp stol til storebror på 2 år (brukte newborn sete når han var liten), til lillebror har vi steps stolen til Stokke med vippestolen i. Veldig fornøyd med begge to.

Tripp trapp stol med new born Seat! Kjempe fornøyd! Han sitter (eller nesten ligger) så fint og koser seg i den! Godt kjøp!

Vi har og tripp trapp med newborn set og er veldig fornøyd! :) Eneste problemet er at mini synes det er kjipt å må sitte bakoverlent så jobber som en helt for å komme opp i sittende stilling når hun sitter der. Vi låner newbornsettet av ei venninne da, men kjøpte stolen. Det ligger flust med brukte tripp trapp stoler ute på finn.no om du synes det er dyrt å kjøpe ny. ;)

Jeg liker tripp trapp stolene veldig godt. Denne gangen kjøpte vi med new born til vesla. Storebror på 3.5 bruker enda sin.

Vi har tripp trapp stolen også :-)
Hadde det selv som liten, og brukte den til jeg var 8-9 år gammel, så må si den absolutt er verdt det ^^,

Tripp trapp med newborn sete! Kjempefornøyd :) Stor fordel at stolen kan brukes så lenge da, virkelig verdt pengene :)

Ser alle er super fornøyd med tripp trapp :) skal kjøpe en så selv :D Men lurte bare på når de kan sitte i den selv( med bøyle osv så klart) ?

Er det når de klarer å sitte selv ? :)

Vi har tripp trapp stol til både storebror og lillesøster! Lillesøster har new born sete også! Veldig fornøyd med stolene!!

Ser alle er super fornøyd med tripp trapp :) skal kjøpe en så selv :D Men lurte bare på når de kan sitte i den selv( med bøyle osv så klart) ?

Det gjelder vel alle stoler, de skal ikke sitte før de klarer å sette deg opp selv :)

De kan få sitte litt selv i stolen med bøyler rundt når de er 5 mnd ca en liten stund ved middagsbordet (med støtte hvis det trengs) selv om de ikke kan sette seg opp selv enda. Det sa fysio til meg :)

Mange setter seg opp når de lærer seg å krabbe. Vanligst rundt 9-10 mnd alder! Min første satt selv når han var 6 mnd! ;)

Last edited:
Back
Topp