Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vita hjertego er så langt unna smør en kan komme! Et kjemisk fremstilt produkt.
Det beste og mest naturlige er smør, og Bremykt(som inneholder litt olje for å bli mer smørbar).
Smør heller tynnere på evt kutt smør eller andre fete produkter ut, om du er redd for fett. Siste jeg hadde gjort var å erstatte det flotte naturproduktet smør med margarinprodukter.
Bytter dere ut produkt dere tidligere hadde mot lettere produkter? Eneste jeg kommer på er at tine ekte smør er byttet ut mot vita hjertego
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi spiser kun lettprodukter fra før av! Jeg er ikk noe glad i når maten blir for feit. Bruker blant annet Himalayasalt istedenfor for vanlig salt. Dette har vi gjort i et par år. Men en ting vi ikke skal bytte ut er bremykt smør
♡ Februar 2015 ♡
Husk at melk fra tanken er upasteurïsert og at du derfor ikke må få den i deg uten varmebehandling nå når du er gravid. det blir viktigere jo lenger ut i svangerskapet du kommer, da det kan forekomme listeria der som kan føre til fosterdød, spesielt farlig i siste trimester.Jeg har generelt lite kunnskap om kosthold. Tenker fornuftigt. Blitt flinkere til mer frukt og grønt hver dag. Så er vi så heldige at vi får melk rett ifra melketanken Så svir jeg nesten kjøttet
Jeg drikker ikke rein melk. Den blir brukt i mat/middagerHusk at melk fra tanken er upasteurïsert og at du derfor ikke må få den i deg uten varmebehandling nå når du er gravid. det blir viktigere jo lenger ut i svangerskapet du kommer, da det kan forekomme listeria der som kan føre til fosterdød, spesielt farlig i siste trimester.
da går det helt fint.Jeg drikker ikke rein melk. Den blir brukt i mat/middager
Jeg spiser egentlig nokså bra i utgangspunktet og spiser ganske likt nå. Holder meg unna "neimat" for gravide, ellers har jeg kuttet ned på kaffe og nå også søtsaker. Mye frukt og grønt, mye vann osv Men jeg kunne vært bedre til å spise fisk, må få til mer av det!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app