"Matpakke" på flyet?

Ju9ta

Forumet er livet
Kan man ha med d?
Eller vil d bli tatt fra oss i sikkerhets-sjekken?
Tenkte noe så enkelt som smurte boller/horn eller noe i den duren..
Noen andre som har brukt å tatt med seg matpakke selv?

Reiser på ferie nå på fredag, og tenkte å ha med oss matpakke selv.
Jeg takler ikke den fly-maten..[:'(] 
Syns den er altfor dårlig til at jeg vil betale 180 kr pr pers for den.[:'(]

Det kan du ta med, ikke noe problem [:)]
Bare dropp smothie, youghurt og drikke, det får du ikke med deg gjennom.

God ferie!

Sendte mail til ving, og de skrev tilbake at d ikke var lov til å nyte noe medbrakt på flyet..[&:][8|]
Altså, er jo bare mat da..[>:] Ikke alle som elsker den fly-maten..[:'(]

Driter i d, og tar sjansen likevel..[;)]

Jepp!! Pakk med deg masse god mat![:D]

lurer på om det var sambo som sa at det ikke er maten som er dårlig på fly, men at smaksløkene forandrer seg i fly.... [8|] eller så har jeg lest det ett sted...

Synes jeg var veldig rart... vi hadde med oss matpakke da vi reiste til syden med snuppa, selv om vi også bestillte mat på flyet da. Maten på flyet var forresten overraskende bra i forhold til det jeg har smakt og sett tidligere. Dette var i fjor juni. Men ellers så har vi alltid med matpakke på flyet, for man vet aldri. Aldri noen som har tatt noe fra oss iallefall..

Jeg har alltid med matpakke på flyet, jeg [:)] men kjøper vann/drikke etter sikkerhetskontrollen.

Har også hørt at det ikke er lov å spise medbrakt på flyet.. men jeg har som regel med meg litt mat selv, og tror i verstefall at di bare ber deg legge vekk maten!

bare pakk det i pose som sikkerhetsfolkene lett kan se innholdet i... tror ikke det er noe problem.. kun væske som kan være et problem.. fra 1 juli kan en ha med væske gjennom sikkerhetskontrollen på sola flyplass  - nytt prosjekt :Dtypisk når jeg reiser hjem liksom hhe

Back
Topp