Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man sniker seg litt bort fra trådens tema, veier de henne daglig?Bhg barnet får mat der. Hu på skolen får brødskiver med pålegg. Noen ganger har Hu med seg youghert eller middags rester. Hu får epler på skolen hver fredag, en del av skolemelkordningen. Vi fikk melding av skolen etter noen mnd i 1 klasse om at matpakken måtte roes ned. De kastet vanvittige mengder mat. Så de begynte å sende maten tilbake når det var for mye. Ikke alle rekker å spise opp. Selv om matboksen er tom med masse fancy mat så kan det ha blitt kastet i bhg eller på skolen. Det burde man ta opp.
Polarbrød anbefaller jeg ikke. Etter min farfar døde så klarer bare farmor å få i seg polarbrød. Det er jo nesten bare luft så det er Ingenring igjen av Hu. Hjemmehjelpen veier Hu daglig pga det.
Ja. Polarbrød gir ikke så mye og derfor raser Hu ned i vekt. De sjekker nok for å være sikre. De gjorde noen feil med farfar og min fars samboer klikka på dem, hu er selv pleier. Hu er også i grenseland til å måtte på hjem. Hu har senga og dostol i stua. Doen er i kjelleren og soverommene er i 2 etasje.Når man sniker seg litt bort fra trådens tema, veier de henne daglig?![]()
Min treåring spiser bare polarbrød. Ingen fare med undervekt her.Bhg barnet får mat der. Hu på skolen får brødskiver med pålegg. Noen ganger har Hu med seg youghert eller middags rester. Hu får epler på skolen hver fredag, en del av skolemelkordningen. Vi fikk melding av skolen etter noen mnd i 1 klasse om at matpakken måtte roes ned. De kastet vanvittige mengder mat. Så de begynte å sende maten tilbake når det var for mye. Ikke alle rekker å spise opp. Selv om matboksen er tom med masse fancy mat så kan det ha blitt kastet i bhg eller på skolen. Det burde man ta opp.
Polarbrød anbefaller jeg ikke. Etter min farfar døde så klarer bare farmor å få i seg polarbrød. Det er jo nesten bare luft så det er Ingenring igjen av Hu. Hjemmehjelpen veier Hu daglig pga det.
Havregrøt vil eldste og ha med seg. Hva bruker dere før mattermos?Matpakken skal være mettende og sunn. Det lengste jeg strekker meg er skive med banan.
De har passe grovt brød med pålegg. Eldste har noen ganger havregrøt i mattermos. Og er glad om han kan få med middagsrester.
Den som vil, særlig jentene, får litt oppskåret frukt eller grønnsaker, av og til joghurt i tillegg.
Frokost spiser alle tre hjemme, mye havregrøt til to, og skive til mellomste.
Her får de og lapper som jeg lager av havregryn melk og eggVi har både vanlig hjemmelaget veldig-grovt-brød, havre-polarbrød, fullkornsskorpor, og yoghurt naturell i matboksen hver dag, og det meste blir spist. Skivene er vel det minst populære. Pålegg som leverpostei og ost, stort sett bare det han vil ha.
En gang iblant lager vi grove lapper (disse har minst 60% grovmel og ikke noe sukker), og det er kjempepopulært. Har ikke det for ofte, for å beholde "magien" med at det er superduperstas.
Polarbrød får de veldig sjelden her.Bhg barnet får mat der. Hu på skolen får brødskiver med pålegg. Noen ganger har Hu med seg youghert eller middags rester. Hu får epler på skolen hver fredag, en del av skolemelkordningen. Vi fikk melding av skolen etter noen mnd i 1 klasse om at matpakken måtte roes ned. De kastet vanvittige mengder mat. Så de begynte å sende maten tilbake når det var for mye. Ikke alle rekker å spise opp. Selv om matboksen er tom med masse fancy mat så kan det ha blitt kastet i bhg eller på skolen. Det burde man ta opp.
Men har det egentlig noe for seg å veie hver dag? Den ene dagen har bruker hatt avføring og veier mindre enn dagen før f.eks?Ja. Polarbrød gir ikke så mye og derfor raser Hu ned i vekt. De sjekker nok for å være sikre. De gjorde noen feil med farfar og min fars samboer klikka på dem, hu er selv pleier. Hu er også i grenseland til å måtte på hjem. Hu har senga og dostol i stua. Doen er i kjelleren og soverommene er i 2 etasje.
Havregrøt vil eldste og ha med seg. Hva bruker dere før mattermos?
Vi har måttet sende med alle måltider etter korona brøt ut:
Frokost: skiver med pålegg evt havregrøt i mattermos (bruker skip Hop)
Lunsj: skiver med pålegg/fiskeburger /banan pannekaker/ grove pannekaker med syltetøy eller brunost.
Frukt: banan (fast hver dag) bytter på eple/pære/agurk/paprika/druer.
Yoghurt er frarådet i barnehagen da det er så mye sukker i det.