Matmonster

Hulda

Forelsket i forumet
:nailbiting:Andre som er sultne hele tiden og spiser (mye) mer mat enn vanlig....? Fortsetter dette kommer vekta til å skyte i været...!
 
Jeg kjenner meg igjen her!! La på meg 25 kg forrige sv skap blir spennende og se denne gang..
 
Jeg er fryktelig sulten om kveldene :-O
Blir kvalm vis jeg ikke får mat ASAP :p
Kommer vel til å trille inn på fødestuen hvis den tid kommer :p
 
Ja!! Jeg føler meg konstant sulten.. Kan føle meg så sulten at det føles son at jeg ikke har spist på hele dagen, en time etter jeg spiste sist.. :p
 
Føler meg ikke mer sulten. Sliter med magen så her har jeg gått ned 2 kg siden positiv test :( Men i dag er jeg mer sulten enn jeg har vært andre dager :) håper matlysten stiger, kan ikke forsette å gå ned i vekt.
 
Er ofte sulten, men også mye kvalm, og da hjelper det å spise, så spiser MYE! Har lagt på meg nesten et kilo på en uke nå :D
 
Yes, og har mest lyst på burger og pommfri, samt is.
 
Det største problemet er å holde seg unna sjokolade!!! Dag to i dag :p
 
Kjenner meg veldig igjen. Hvis jeg ikke spiser HELE tiden så blir jeg så kvalm. Tror jeg til og med må begynne med tørre kjeks på nattbordet til før-frokost, jeg blir så kvalm av å bare kle på meg og smøre meg en skive. Akkurat som det er for lenge å vente på mat
 
Merker at jeg har oftere lyst på mat, ja! Og helst kunne jeg tenkt meg junkfood! Prøver å styre unna og tar meg heller en gulrot eller en banan, men det er liksom ikke heeeelt det samme :p
 
Jeg fikk så innmari lyst på fårikål i sta, og dro for å kjøpe, men sesongen er tydeligvis over :(

Så kjøpte jeg sushi, og det var så sinnsykt godt!
 
Jeg fikk så innmari lyst på fårikål i sta, og dro for å kjøpe, men sesongen er tydeligvis over :(

Så kjøpte jeg sushi, og det var så sinnsykt godt!

Åh, sushi :Heartred Sist jeg var gravid fikk jeg SYKT lyst på sushi en periode jeg var veldig kvalm, endte opp med å få heelt avsmak på sushi i et par år etterpå, så denne gangen tør jeg ikke å spise sushi! Vil ikke ødelegge det igjen :happy118
 
Jaaa! Er sulten hele tiden! Vakner til og med om natta fordi jeg er så sulten!
 
Jeg fikk så innmari lyst på fårikål i sta, og dro for å kjøpe, men sesongen er tydeligvis over :(

Så kjøpte jeg sushi, og det var så sinnsykt godt!
Her selger kiwiene billig fårikålkjøtt fra frys.
 
Jeg spiser mye :schoked025
Det har jeg aldri klart før, tenkte i starten at jeg skulle nyte at jeg orket mat, men kvalmen kommer jo ikke på den måten.
Her hjelper det faktisk å spise, men har liksom lyst på alt man ikke skal spise :stop
 
Jeg spiser mye!! Og jeg gjør det med god samvittighet, sist var jeg så kvalm at det eneste jeg fikk ned på flere måneder var kneippbrød med leverpostei... :-D bankibordet
 
Back
Topp