Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tør jo ikke gi henne det da for jeg vil ikke gjøre noe feil ifht hs heller..
mamma'n til Emilie ♡
Nei tør jo ikke gi henne det da for jeg vil ikke gjøre noe feil ifht hs heller..
mamma'n til Emilie ♡
Gi mme du! Ikke hør på den tullete helsesøstra du! Hun er jo helt tydelig heeelt på jordet!!! Mme er jo MYE mer næringsrikt og mer fett i enn vanlig kumelk! Hvis du vil ha i henne ekstra kalorier så kan du fint lage grøt på mme i stedet for vann (det gjør jeg) og du kan gi mme på tutkopp å drikke til brødmatJeg snakka me ei anna ei nå istad og hun sa at vi mer enn gjerne kan gi mme etter kveldsmat .. blir helt forvirra jeg..
mamma'n til Emilie ♡
Men du, helsesøstre er ikke altvitende Guder innenfor spedbarnsernæring!!! Vår hs har rett og slett ikke peiling på ernæring, og ville sende oss til ernæringsfysiolog da hun ikke kunne svare på mine spørsmål når det kom til hvilken mat jeg kunne gi, hva det var mye jern i etcNei tør jo ikke gi henne det da for jeg vil ikke gjøre noe feil ifht hs heller..
mamma'n til Emilie ♡
Enig her, jeg gjør akkurat det sammeGi mme du! Ikke hør på den tullete helsesøstra du! Hun er jo helt tydelig heeelt på jordet!!! Mme er jo MYE mer næringsrikt og mer fett i enn vanlig kumelk! Hvis du vil ha i henne ekstra kalorier så kan du fint lage grøt på mme i stedet for vann (det gjør jeg) og du kan gi mme på tutkopp å drikke til brødmat![]()
Nan 2 og nan 3 er jo perfekt for småkropper inntil 2 år!
Hvis Hermine har dårlig matlyst så får hun tilbud om mme etter maten, og da er jeg sikker på at hun iallfall har fått i seg noe med næring i!![]()