matmat!!

x1xCatrine2

Gift med forumet
Kjære vene, nå måtte jeg bare stå opp. Lillegutt sparket og hikket i ett sett, jeg var skrubbsulten og magen hyla. mmm.. mat er godt til alle døgnets tider for tiden. Sitter og spiser frokost nå, og planlegger middag. Litt ensporet i tankegangen kanskje...[:D]
I dag er det meldt overskyet i trøndelag, så i dag har vi planlagt å rydde i klesskap og forsøke å vaske rundt på soverommet! Håper bekkenet er enig i dagens plan..[8|]

Høres fornuftig ut! Både mat og rydding[;)]  Her er det også overskyet, men med mitt søvnmønster så blir det mest avslapping i dag[&:]

vaska til helga i går vi, så bortsett fra litt skaprydding blir det en rolig dag! Sola skinner fra så og si skyfri himmel enda, men det ser ut som om det kommer sivende noen skyer fra horisonten. Får så lyst til å spise frokost ute i solen, men det er jo iiisaldt enda. Gleder meg sånn til sommeren, da skal vi  jammen meg kose oss!!! [:D]  Krysser fingrene for en fin trøndersommer!! Dere sørafor får vel fint vær uansett![:D] 

Vi forsov oss i dag vi ....Så det har ikke blitt tid til " morgentellesparkstunden" i dag [&:]
Her er vårværet nydelig og for en gang skyld våknet vi til pluss grader i stedet for kulde grader[:)]
Håper at skyene holder seg vekk slik at dere får strålende vår vær  i dag !

ORIGINAL: Tussi75

Vi forsov oss i dag vi ....Så det har ikke blitt tid til " morgentellesparkstunden" i dag [&:]
Her er vårværet nydelig og for en gang skyld våknet vi til pluss grader i stedet for kulde grader[:)]
Håper at skyene holder seg vekk slik at dere får strålende vår vær  i dag !

Takk!
hvor ligger stange forresten?

Det ligger i Hedmark fylke  . Typisk innlandsklima [:)] selv om det ligger  såpass langt sør.

Back
Topp