Matmas

BIBBI3

Forumet er livet
Hva gjør jeg galt... ???????
Jeg gir Benjamin mat og så sovner han. Legger han i kurven for at han skal få sove, men da våkner han og hyler etter mer mat!! Gir seg ikke til tross for smokk og kos og alt det der... er desperat etter å få puppen igjen. Han legger godt på seg, så mat får han jo nok av.

Jeg tror jeg blir GAL![:(][:(][:(]

prøvde du vørterøl?? eller kanskje han er en liten luring som skjønner han får pupp når han skriker? men høres utrolig slitsomt ut da, hørt med de på helsestasjonen?

Glemmer til stadighet å kjøpe det..*ammetåke*
Snakka med hs i dag. Anbefalte at sambo ga ham mme èn gang om natta slik at jeg kunne skippe et måltid og få sove. I tillegg ville vi da få se om han spiste godt og ikke bare skrek etter puppekos. Hun hadde mest mistanke om det da han legger bra på seg.
Men med en sambo som kun er hjemme fra 22-06 og som trenger søvnen sin pga jobben, så må jeg heller gi ham mme selv- Tenkte gi ham det før jeg selv legger meg sånn i 23-tiden. Håper det hjelper på minst tre timer søvn etterpå...
Nå ligger han på magen min og snorker.. Har ligget ved puppen fra 1830-2015 med ei stellepause og ei skrikepause imellom. [&:]

herregud en skikkelig kravstor herremann, men prøv mme ikveld så ser du jo fort om det er puppekos han vil ha eller om han virkelig er sulten. hørtes skikkelig slitsomt ut hvertfall[&:]

Noen tips på lager for hvordan jeg får ham til å glemme puppekosen slik at vi begge får litt søvn? Kan jo ikke la ham ligge å skrike heller.......[8|][:(][&:]

her hjelper det med smokk en liten stund, men det må krangles og protesteres litt. men har ingen gode råd jeg

Benjamin roer seg med smokken, men to sekunder etterpå ligger smokken i andre enden av senga og munnen er åpen igjen.

drikk masse baileys, eller en whiskey.... da sovner han nok[8|][:)] neida skal ikke tulle med deg.. men rart de ikke hadde noen flere råd på hs,har du prøvd ammehjelpen? tror det er ett sted du kan ringe der

Får prøve mme i kveld og satser på at han roer seg..
Der åpna munnen seg igjen ja.... Èn time er jo nesten gått siden mat nå.[8|]

Da er han på puppen og svelger unna! Rart han trenger så mye så liten som han er... Sambo er på vei hjem fra jobb nå.

Ja... lite å få ut av dem så langt. Jeg får prøve mme og håpe på d beste.. hvis ikke får jeg klage litt mer.

Irene30: Det høres ut som vesla mi detta!!! Ho sover også minimalt, kanskje en time tilsammen mellom 07.00 og 16.00. Ikke i ett strekk, men mange smådupper. Skriker så fort jeg legger henne ned. Har prøvd det meste, men det er stort sett bare trilleturer som hjelper, men det hjelper jo ikke på at jeg får hvilt....
Natta er litt bedre, men det går stort sett 2 til 2,5 timer mellom hver gang hun skriker da og. Bortsett fra i natt...første natta som hun har sovet i tre lange timer i strekk, 2 ganger!!!
Som hos deg, er kvelden pyton her og, med mye skriking, og mating hver time eller halvannen. Slitsomt ja!!!

Ville bare si at du ikke er alene om problemet, og vi får satse på at det går seg til. Om ett par uker er det helt sikkert mye bedre, prøver jeg å motivere meg med!

Hei, det har bedret seg her med mindre matmas. Jeg la om litt soverutinene på dagen.. Legger ham ut i vogn så mye so mulig. Frisk luft er det beste!! Nå er det 2,5-4 timer imellom amming. Men pga av luftsmerter så blir han mye urolig lell da, så det er det neste vi må få bukt med....[&:]

Håper du får hvile deg innimellom Eli24, for det er utrolig slitsomt, også psykisk!

Back
Topp