Matlysten

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hvordan er den?

Jeg har null matlyst og blir mett nesten med en gang. Etter nesten en halv banan og noen slurker melk er det helt stopp!
Tar heller to sjokoladebiter eller en frukt enn ordentlig mat.
Brødmat og middagsmat er for tungt og overveldende.. Legger meg heller sulten enn og presse i meg noe.

Tips?
Dette bekymrer meg litt.. :(

Uff jeg sliter litt men ikke mye, spiser helt vanlig mat men spiser mindre

Her har også matlysten vært dalene! Ingenting som frister og blir bort kvalm når jeg spiser, slutter da fort for å ikke brekke meg! Har dessverre ingen gode tips, jeg bare håper det bedrer seg svart ;)

MatLYSTEN er stor, men mengden mat jeg får i meg er heller mindre.. Jeg blir så fort mett! Og ønsker ikke å trykke i meg resten heller, er redd jeg blir gedigen da ;)

Ingenting i veien med matlysten, men som fler her er det værre med mengden jeg får i meg.. Har lyst på alt, hele tiden, men blir mett etter små mengder.. Spist ett ostesmørbrød til kvelds, og er så mett at jeg gulper :p ;)

Et tips til dere som sliter med å få i dere mat, eller igrunn til oss alle, kjøp chia-frø? Det er masse vitaminer og div, står i brosjyren at det er ypperlig for gravide! Hjelper godt på fornøyelsen også - regulerer begge veier ;) blander det i drikke f.eks, i jogurth osv.. Kan has i all mat og drikke..

Matlysten er grei her, men ja, mengder er vanskelige. I går spiste jeg to skiver og en mandarin, og etterpå var magen enorm og jeg var så mett at man skulle tro jeg hadde spist fire-fem skiver...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke kjent sultfølelse på 8 uker, og spiser veldig begrenset. Tåler så lite mat, raper og gulper (sorry detaljer!) og blir stinn av det meste. Kan ikke spise rødt kjøtt, frukt, kullsyre, juice, rød fisk. Orker ikke yoghurtprodukter eller svineprodukter (smaker harskt... ;-) ) så konklusjonen er vel at matlysten er laBer! :-p

Etter mange uker med null matlyst er den heldigvis blitt litt bedre :)

Jeg er skrubbsulten hele tiden og kan spise masse :P Prøver å begrense meg litt, men håper det roer seg snart.

Jeg har greit matlyst på dagen, men rundt middagstider er den helt ræva. Tvinger meg selv, men prøver å spise ting jeg vet er enkelt. Frukt, yougert, brødskive med godt pålegg...

Har god matlyst. Til middag og kvelds spiser jeg gjerne mer enn jeg gjorde før.

Første kontroll (8 uker) veide jeg 68 kg. På andre kontroll (12 uker) veide jeg 66 og nå (13 uker) 65. Spiser som en hest, mye mer enn før! Likevel går jeg NED i vekt?!? Og i tillegg: buksene med høyt liv passer ikke lenger... Skjønner ingenting. Men men, spiser i hvertfall masse god mat med god samvittighet ;)

Jeg blir sulten, men veldig fort mett.. Men så er fordøyelsen også veldig treg om dagen.

Første kontroll (8 uker) veide jeg 68 kg. På andre kontroll (12 uker) veide jeg 66 og nå (13 uker) 65. Spiser som en hest, mye mer enn før! Likevel går jeg NED i vekt?!? Og i tillegg: buksene med høyt liv passer ikke lenger... Skjønner ingenting. Men men, spiser i hvertfall masse god mat med god samvittighet ;)
Kanskje du har høyere forbrenning?
Eller så spiser du kanskje mindre enn du bruker?
Jeg var/er undervektig, og fått høre at det viktigste nå er å få i meg masse kalorier, og heller tenke sunt når vekten har gått opp. Jeg har klart å legge på meg to kg! :-)

Har også veldig lite matlyst, men kan godt spise sjokolade o.l innimellom. Er nok ikke noe problem foreløpig :)

Back
Topp